Agility är livet!

Publicerad 2009-05-16 17:28:31 i Hundarna C

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerad
Cayenne (& Cinnamon) riktigt ÄLSKAR agility!

Idag var vi som sagt på hundklubben, jag, mamma, vovvarna & pappa. Han följde också med & tittade idag! :) När vi kom dit så var det en där med sina två söta Sheltisar & körde agility. Men det gick jättebra att ha alla lösa samtidigt & dom busade. :) Jag skrev ju i bloggen igår att jag kanske skulle ta med mig digitalkameran & filma. Men den glömde jag hemma så det blev inte att filma, nästa gång kanske! :) En av Maries sheltisar löpte också, men det gick jättebra för mina hanar i alla fall, & dom brydde sig knappt! (Y)

Cayenne & jag körde inte så mycket agility idag, utan jag körde mest med Cinnamon då jag går kurs med honom på Måndagar & då behöver vi ju träna. :) Det är mamma som kör & går kurs med Cayenne just nu. Men jag & skruttkorven körde lite däcket, vilket han riktigt älskar att köra & så körde vi en liten bana några gånger. Han var så glad & han älskar verkligen att köra agility! Cayenne är så duktig! :D

Cinnamon & jag körde mest balansen. Första gången han kör det, första gången var det lite läskigt, men efter att vi kört två gånger så flög han (nästan) över balansen, utan att vara rädd ett minsta dugg. :) Han sprang så fort att jag inte ens hann med. (A) Sen körde vi lite hopp kombinationer, jag & korvisen & Cinnamon lyckades riktigt bra, är stolt över honom! :) För han har knappt kört agility alls & det kan man inte tro, för han är en sådan duktig liten skrutt, det är Cayenne också! ;) Cinnamon är så duktig! :D

Jag fotograferade ganska mycket idag, på Cayenne, Cinnamon & naturen. Men jag fotograferade även Maries söta sheltisar. Fick en bild på ena hennes hund - Bris - som jag gillar skarpt! :) Flera bilder kommer ut senare för att nu ska jag läsa Twilight. Min snälla kompis kom förbi nyss med både Twilight & New Moon på engelska, för hon trodde jag skulle läsa ut dom så snabbt att jag behövde båda två. ;) Haha! Tack Cornelia! <3 Hon läser nämligen sista boken i twilightserien, den ända boken jag inte har läst ännu så jag passar på att läsa Twilight & de andra böckerna på engelska medans jag väntar på att få låna Breaking Dawn (eller Så länge vi båda andas som den heter på svenska). :) Det är ju en bra engelskaträning också att läsa böcker på engelska. :D Wiiihooo, Hannah älskar Twilight! :)

N e j ,   n u   s k a   j a g   l ä s a   T W I L I G H T !   : )   < 3  
Vi hörs senare, hoppas ni haft en riktigt bra dag hittils! -Det har jag haft! :)
Ha en fortsatt trevlig helg. Hej!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-16 17:56:27

sv: ja, visst är den fin. :D:D så söt så.



och den där hunden är såhääääär gullig. =)

Postat av: LINA PALM - fotoblogg

Publicerad 2009-05-16 18:52:12

Sv: Ja, absolut! det kan jag göra! :D <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-16 19:51:20

Måste börja med att säga: Vilken fiiin bild på Cayenne när han hoppar igen däcket, man ser verkligen hur glad han är! :D (Y)

Roligt att ni var på klubben innan idag, visst är det skoj att vara det. Va bra! att Cayenne & Cinnamon inte brydde sig om den sheltien som löpte, kanon ju. Det låter ju som att det gått jättebra för er idag :D Ska bli skoj o se bilder från det, hoppas ni filmar nästa gång, alltid skoj o se agilityfilmer tycker jag :) (& äntligen så filmade vi idag, på agilitytävlingarna ;) )



Va snällt att din kompis kom över med de två böckerna som du ville läsa :) hehe, nu kan jag tänka mig att du kommer läsa för fullt ;D

Trevlig läsning får man ju passa på att säga då ;P Hihi <3



Svarar också på kommentaren här, som du skrev i min blogg, TACK bästa bästis <3 :)

Den där t-shirten som jag skrev lite om i bloggen igår, det blev inte flera bilder på den, utan bara en, tyckte det blev bättre så :) det är en bild på Spicy på ryggen också står det "Sanna & Spicy" sen är det inget på framsidan av tröjan. Låter säkert väldigt tomt, men jag tycker det blev finast så :) Japp, det kommer nog en bild i bloggen på den t-shirten :) om inte det så kan ju du få se den i webben på msn.



Tack så jättemycket för lycka till:en inför tävlingen som var idag :D snällaste du! <3 du kanske är nyfiken på resultaten, isåfall kan du läsa det i bloggen, lite senare då. Ha det bäst, love you! (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela