TRIZZ | i liggande format

Publicerad 2009-05-17 18:46:40 i Foto - hundar

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade
Sötaste lilla Trizz...

Igår visade jag ju bilder Breeze, Maries sheltie som jag fotograferade på hundklubben. :) Här kommer bilder på Trizz, Breeze´s valp som också var med på hundklubben igår! :)

Breeze har ju ett blått öga & ett brunt. Men Trizz hon har 1 & ett halvt brunt öga faktiskt. x) För halva hennes öga är blått. ;) Hon är så gullig hon lilla Trizz tycker jag, & det är jag nog inte ensam om, hihi! ;)

Nu är jag jättesugen på att göra fotouppdrag! :) Om du är intresserad av att boka mig som fotograf så maila mig på [email protected]. Ska skriva & lägga ut lite info om fotouppdragen på hemsidan nu, så ni som är nyfikna på det kan läsa! :)

Vad tycker du om dessa bilder på Trizz? Jag gillar dom, min favorit är den första! <3



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-17 19:01:32

Super fina bilder på Trizz! Älskar blurmerle sheltiesar! ;)<3 Ha en trevlig kväll (L)

Postat av: Céline

Publicerad 2009-05-17 19:07:13

SV: Okej :D:D är dina hundar den rasen? ;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-17 19:12:17

Gud va söta dom är, Trizz och Breeze :)

min favorit av dessa bilder är också den första :D



Tack så jättemycket för grattiset :D <3 ja, träningen vi gjorde med badringen har verkligen hjälpt, vilket känns så skönt! :D wiiie!

Om det är stor skillnad på hoppklass 1 & 2. Asså det är väl olika, nu var detta den första banan i klass 2 jag och Spicy körde, då märkte jag att det var en viss skilland, liksom lite mer fällor, man måste verkligen "hålla" i hunden. Sen tyckte jag man märkte att det var lite svårare hur dom hade satt ut hopphindrena o så. Men jag vet inte hur det är nästa tävling i klass 2. Kanske känns det som en klass 1 bana, vem vet? ;P så du vet så kan du se agilityfilmen nu :) fast du, vet du om man kan lägga in filmen direkt i bloggen istället för att bara göra en länk, isåfall hur då? :) Puss, älskar dig! (L)

Postat av: Céline

Publicerad 2009-05-17 19:30:13

SV; Haha, ;D kanske det kanske :)

Taaack :'') <3

Postat av: Nicole ( Nicolebambi )

Publicerad 2009-05-17 19:38:33

Fin vovve :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-05-17 19:41:06

Vad söt =). Hon har jättefin teckning.

Postat av: Hannah :)

Publicerad 2009-05-17 19:56:09

Jennie: Ja, visst har hon jättefin teckning? :)

/Hannah - admin

Postat av: Nicole ( Nicolebambi )

Publicerad 2009-05-17 20:08:25

Du skulle vara så snäll om du röstar på mig här http://augustchild.blogg.se/2009/may/bildtavlingen-1.html#comment :)

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-05-17 20:43:52

Svar: åh, det hoppas jag också! men det känns väldigt mörkt nu...

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-05-17 21:16:42

Sv; Tack för din röst :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-17 21:24:11

Fina bilder värkligen gulliga. Hoppas att du växer mer. Jag bar ochså kort brar 156 kommer inte att vexa mer en så. En anana ska vu har gemnersat är att jag bröt fotoen förat året På fyra ställen Nu har jag en plat ochfyrsa skruvar i foten. För ut hadde jag två stlif som stak ut under tåna. De drog dom ut utan bedövnnig när dom tog av gipset.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela