Syrener & morgondagsplaner

Publicerad 2009-05-15 23:49:30 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Me of course - oredigerade
Utrustning: Canon eos 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II 
Kommentar: Tyckte att det blev en mysig känsla i dom här bilderna. Jag gillar´t.


Imorgon är det lördag! :o)
Tänkte berätta det ifall någon inte visste det... Skojjade bara! ;) Haha! Imorgon så har jag, vovvarna & mamma planerat att åka ut till hundklubben -fast det kan ändras då mamma har feber (krya på dig mamma <3) så om hon inte mår bättre imorgon så tror jag inte vi åker dit, men vi får hålla tummarna! :)

Då hade jag tänkt träna massor med agility med båda vovvarna. Eftersom jag går agility med den andra korven nu också - Cinnamon - så ska han såklart också få träna agility. :) Ska bli jättekul, hoppas det inte regnar imorgon bara. ;D Fast det tror jag inte att det gör. :) Om vi åker ut dit imorgon så följer såklart det tredje C:et också med (Canon). <3 Kanske också tar med mig digitalkameran så kan mamma filma när vi kör. :D Får se!
Wiiihooo. x) En kulig dag imorgon blir det! :D

Hoppas att ni får en jättebra lördag imorgon. Vad ska ni hitta på för kuligt? :)

G o d n a t t .   < 3
Ska försöka gå upp jääättetidigt imorgon (ja, försöka kan man väl?! jag tror nämligen inte det kommer lyckas xD) - istället för att sova till tolv som jag brukar. En nattmänniska är ingen morgonmänniska, & jag är (tyvärr) en nattmänniska. Även om jag skulle gå & lägga mig jättetidigt, så skulle jag ändå somna sent. :/ Det är så irriterande. Haha!

Men, men... Att försöka skadar ju aldrig! :) Ellerhur?




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-15 23:58:44

sv: aw, tack hannah. :D



söta och fina bilder som vanligt. =)

Postat av: Céline

Publicerad 2009-05-16 08:06:43

SV: Ååååå lyllos dig att det är dina hundar!!! :)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-16 11:01:36

Sv: Tack för din åsikt Hannah :D



Gillar bilden längst ner ;D

Postat av: Lina

Publicerad 2009-05-16 17:04:27

Snygga bilder som vanligt. ;)

Visst är agility roligt! Man kan inte få nog av det! :)



Klart du ska ta med diggisen och filma!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-16 19:40:40

Vilka härliga bilder & liksom speciella eller hur man ska säga. Jättefina verkligen! (Y) :)

Va roligt att ni åkte till klubben! (läste i senaste bloggen, ska kommentera den efter denna kommentaren)



Jajamen, vi hade en superkulig lördag! wiiihoooo! :D resultaten kan du läsa i bloggen, får bli som en liten överraskning, eftersom jag inte säger det nu ;O



Hehe, hur gick det med att gå upp tidigt? ;O det gick säkert bra du ;D b ä s t a b ä s t i s <3

Ska kommentera den andra bloggen nu, puss. Älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela