...I´m sick of being sick now...

Publicerad 2009-05-20 15:32:05 i Hundarna C

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Hannah Larsson [jag] -oredigerade
Fotade nyss Cayenne & Cinnamon, gillar dessa bilder starkt! :) Tycker att dom ser ut som studiobilder lite faktiskt, även fast det inte är i en studio jag fotograferat dom. ;)
Gillar Cayenne´s söta uttryck på bilden, huvudet på sné & allt! <3

Idag är jag också sjuk, har ont i huvudet, mår illa & har lite feber. :(
Imorgon ska jag & resten av familjen åka till sommarstugan & vara där tills på lördag eller söndag! :D Mysigt värre! Hoppas bara att vädret är bättre än vad det är idag... Idag är det molnigt & grått, & det skulle regna & åska senare idag tror jag. :/ Trist...

Nu ska jag se en film & krypa ner under ett täcke, det är så kallt. x) Sen ska jag kanske träna hundarna på någon ny konst, det är alltid kuligt att göra! <3 Tänk att det redan är 20 Maj, vart tar all tid vägen? :o Snart är det skolavslutning & sommarlov. Jippejeey!

Ha en underbar ledighet nu (-om man nu säger så ;D) allihopa! :) <3 Det ska jag ha.
. . . Och glöm inte att anmäla dig till veckans blogg - klicka här!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-20 15:49:18

Sv: Okej, skicka gärna in din bild före! :) <3



Gu så söta hundar du har..

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-20 15:55:45

Sv: Vad bra. Jo det skulle man, läs tävlingsreglerna i inlägget, där hittar du all information :) .. Bra att du gör det så att fler får reda på tävlingen :D

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-20 16:15:29

Sv: Haha :) <3

När du publicerat inlägget, skicka då en kommentar? :D

Postat av: LINA PALM - fotoblogg

Publicerad 2009-05-20 16:37:21

Sv. tack så mycket! :D



Den sista bilden är otroligt fin!

och om jag inte sagt det så är den bilden här till vänster på hundarna också riktigt fin! :] <3

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-05-20 20:47:36

Trevlig Helg! Åska är ingen höjdare vaknade i morse vid halv 6 av regn och åska. Fick upp och stänga fönster och dra ut sladdar...

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-20 22:17:13

Åh, vilka sötis bilder på dina vovvsingar ;D <3 håller med dig, Cayenne´s uttryck är väldigt gulligt, huvudet på sne :)



att vara sjuk är verkligen så trist.. hoppas verkligen du blir frisk snart <3 krya på dig!

Va mysigt, att ni ska åka till sommarstugan :) aa, hoppas vädret blir bättre imorgon, vi håller tummarna på det (Y) ;) här har det inte regnat eller åskat nu ikväll.. har det gjort det hos er? <3



Blev det att du tränade hundarna, på någon ny konst? :) alltid roligt det ja.

Ja, asså jag fattar inte :O hur kan tiden gå så fort?! redan 20 Maj & snart sommarlov! igår sa en i mitt fotbollslag att det var 12 riktiga skoldagar kvar, idag är det alltså 11! asså är det verkligen så lite?! ;D jiiippeeeyyy, haha! :D

Ha en underbar ledighet du också bästa bästis <3 PUSS (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela