Grönt & fint!

Publicerad 2009-05-04 19:25:37 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Allt är grönt ute just nu! :D Så himla fint tycker jag! :D <3 Min favoritfärg är nämligen grönt också. x) Nu har det även kommit blommor på det största körsbärsträdet på baksidan! :) Även andra träd-blommor har slagit ut, imorgon ska jag nog gå ut & fotografera dom. :D <3 Så fint med vår! :)

Nu ska jag hitta på någonting annat, har inte så mycket mer att skriva i detta inlägg. ;)
Ni får ha en så fin kväll allihopa!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: [ LIIILLY ] Vardag, fotografi, kläder & ännu mer kläder!

Publicerad 2009-05-04 20:18:40

Fina bilder! :) Gör du om bloggen? :)

Postat av: [ LIIILLY ] Vardag, fotografi, kläder & ännu mer kläder!

Publicerad 2009-05-04 20:45:01

SV: Det såg ut som det, men jag hade fel, haha .. :P

Postat av: Kristin

Publicerad 2009-05-04 20:51:02

Ja våren är verkligen helt underbar. Och en härlig årstid att fotografera i då alla knoppar börjar slå ut :)



Hur är det annars med dig och hundarna?



Kram kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-04 21:44:24

Visst är det så fint, vackert & framför allt härligt när det är så grönt ute :D

JätteFINA bilder du har tagit bästa bästis!

Tack så mycket, ni får också ha en fin (fortsatt) kväll <3 :) PUSS, löööve jooooe ;D;D;D

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-05-04 21:53:46

Svar: Tack! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela