F ä s t i n g a r . . .

Publicerad 2009-05-01 19:07:18 i Blandat

-Känsliga varnas för detta inlägg-

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto:
Jag -oredigerade

Fästingar! URSH!!!
Cayenne har haft två på huvudet nu bara inom en vecka typ. Att dom redan måste komma. :´( Hatar verkligen fästingar. Dom borde utrotas från världen! Vi hittade nyss en på Cayenne (-dom verkar inte gilla Cinnamon så mycket faktiskt, det är mest Cayenne som får dom) & då fotograferade jag den. x)

Vi har köpt fästinghalsband som vi ska sätta på hundarna senare. Dom hjälper faktiskt bra! Så vi får hoppas att Cayenne & Cinnamon inte får så många fästingar i år... Fästingarna har invaderat våran sommarstuga... Typ. Finns massor där i gräset. :( Fast det finns ju överallt i & för sig.

Vad tycker du om fästingar?
Jag har fobi för dom typ... Bläää! xD



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-01 20:21:20

Jag säjer bara ett ord: BLÄÄÄÄ!

Usch o fy för fästingar. :(

Kram

Postat av: [ LIIILLY ] Personligt, fotografi & knasiga saker ..

Publicerad 2009-05-01 20:56:36

SV: Jag prenumenerar på din nu, gör samma med mig om du gillar min blogg. :)<33

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-03 13:13:44

Håller med dig och Emelie. verkligen BLÄÄÄÄ & usch o fy ;P dom är verkligen inte trevliga djur.

Hoppas fästinghalsbanden hjälper <3 så Cayenne inte behöver få någon mer fästing och självklart att Cinnamon inte behöver få någon. Det är så jobbigt med fästingar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela