En kanadagås...

Publicerad 2009-05-14 17:24:31 i Foto - djur

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade
Bilder på en kanadagås från långpromenaden. :)

Hallåj. x) Tänkte bara visa några bilder nu innan jag ska ut med Cayenne & Cinnamon i solen. :D Idag är det soligt & helt blå himmel, så skönt. :) <3 Jag älskar solen & värmen! Ska som sagt snart ut med Cayenne & Cinnamon på en liten promenad sen ska jag träna lite med dom tror jag. Ciao, vi hörs senare. :)
Jag tror att jag hinner blogga mera idag men jag är inte helt säker på det faktiskt - har massa läxor kvar att göra. :/ Tråk!

Hoppas att ni har haft en fin dag idag.
Har ni också haft fint väder?

Btw, imorgon är det fredag, sen heeelg! Jippie! :)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Robert Pattinson Crew

Publicerad 2009-05-14 18:30:41

visst är den bra! aa de är de :)

Postat av: L I I I L L Y

Publicerad 2009-05-14 18:54:35

SV: Okeej, hihi! Jaa, visst är den! :) Man kan aldrig sluta kolla på den, hehe! :) Jag har läst Om jag kunde drömmma, men jag läste inte ut den för det gick så drygt osså tyckte jag inte den var så himla bra. :P

Postat av: Nicole

Publicerad 2009-05-14 20:04:06

Tack så mycket , att du röstat :)



Allt är bra med dig då?



Ps. Bilderna var jättefina :) Ds

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-14 20:24:23

svar: Tack det samma! :D

Postat av: Hannah Hale

Publicerad 2009-05-14 20:30:21

Sv: tack!



härliga & fina bilder :)

Postat av: Hannah Hale

Publicerad 2009-05-14 20:59:53

Sv: tack :)!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-14 22:06:09

så fiina bilder på kanadagåsen (y) härliga alltså! :)åh, va härligt med sol & värme! här har det vart lite olika, kommit lite lite regn ibland, bara duggat så där lite. Sen har solen vart framme ibland, så det har vart lite olika. Hoppas vädret är bättre imorgon då ;D



Lycka till med all läxa som du måste göra bästa bästis <3 va härligt alltså, imorgon är det fredag, sen helg! Wiiihooo! :D

TACK för kommentarena i min blogg :) ska svara på det nu, fast hade tänk o skriva i din gästbok istället. PUSS, så hörs vi där ;D thihi.. <3 LOVE

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-14 22:19:02

aa, hoppas på att den blir minst lika bra!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-14 22:24:57

Hej!

Haha jo det är bestämt att det ska vara tik :) Vi har ju bara det och annars skulle det bara bli massa tjorv =) Jag längtar också otroligt mycket till New Moon men tills dess får man nöja sig med klipp från Youtube x)Hoppas också att det blir mindre än 15 på åldersgränsen. Kommer ju ganska precis inte vara 15 så kommer bli ganska arg då :) Ajja som du säger man kommer nog in ändå :D

kram

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-05-15 08:47:22

Underbara bilder, du är så duktig som vanligt. Lycka till med läxorna och ha nu en skön helg jippi! kramar.

Postat av: L I I I L L Y

Publicerad 2009-05-15 09:44:08

SV: Den var så dryg & läsa osså kom jag inte riktigt in i den ... Hehe ... :)

Postat av: L I I I L L Y

Publicerad 2009-05-15 09:58:44

SV: Jag ska vara med en kompis, hihi! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela