:Cayenne:

Publicerad 2009-05-07 20:25:16 i Cayenne

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade

Har inte något intressant att skriva om idag. Inget speciellt har hänt, inga nya bilder har fotats, vädret är tråkigt & grått så har ingen lust att gå ut & fota några nya kort heller.
Så jag bjuder på en bild från igår. Jag tycker om den. :) Hoppas du också gör det.

Nu ska jag fundera ut någon superbra idé till min nya layout. x)
För Sanna´s present är klar nu. :D
En blogg är det som jag har gjort till henne, då hon velat ha en ett tag. :) Ni får se bloggen jag gjort när födelsedagsbarnet själv har sett den. <3 (a) Hihi.

Har ni haft en bra dag?




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-07 21:11:49

Aaaw ... vad söt ..!

Postat av: Ninni. XeNo o Pax

Publicerad 2009-05-07 21:47:21

Cayenne är en perfekt blogg objekt, han är så stilig. Krama han ifrån oss kramisar

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-07 21:49:52

Världens bästa Hannah Med världens bästa pappisar <3

Postat av: Hannah själv

Publicerad 2009-05-07 21:57:41



Två anonyma, vilka är ni? :)



/Hannah - admin

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-05-07 22:07:41

Svar: Tack Hannah :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-07 23:49:44

Supersöt bild du har tagit på Cayenne bästa bästis! :) <3 jag gillar verkligen den!! :D

Visst är det så trist när vädret är som det är nu.. regn & grått.. fast regnet behövde nog komma, fast inte såhär mycket :/ längtar efter solen nu ju! ;P



Va skoj, att du ska fundera ut någon superbra idé till din nya layout, jag vet redan att den suprbra idén kommer bli superbraig, haha, det lät knas (a) <3 men så är det, den kommer verkligen bli det :)

Ja, en blogg det var det jag fick av bästa bästisen Hannah det! är såå glad, jag har velat ha det länge nu men det har liksom aldrig blivit av.. och jag är inte alls på på design o sånt liknade. Så jag är otroligt glad att du gjorde en blogg till mig bästa bästis, huur fin som helst!! är så nöjd :) <3 du är BÄSTAST, kan inte tacka dig ordentligt ska du veta, men jag hoppas du förstår att jag är riktigt riktigt glad över presenten! (L)

Ja! jag har verkligen haft en bra dag! :D själv bästa bästis? puusss <3 love yooou!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela