Bloggtorkaaa...

Publicerad 2009-05-15 19:04:07 i Blandat

Foto: Hannah Larsson
O r e d i g e r a d   b i l d

...Vakna, åka buss, skola, lektioner, jobba, sluta skolan, åka buss, äta mat, kela med hundarna, fotografera, data, hoppa hopprep (418 hopp xD), busa med C:na, fota, tråka & försöka komma på någonting att göra - som misslyckades, äta middag, blogga...

-Så har dagen sett ut hittills, ungefär. :) Nu ska jag se på en film tror jag, sedan ska jag plugga, eller gå ut i det fina vädret & träna hundarna. :D Får se vad det blir får något. Hur har eran dag sett ut? <3

Jag har bloggtorka...
 Jag känner att jag börjar få världens bloggtorka, har ingenting roligt att skriva om känns det som... Vad vill ni se / läsa? Mycket text, lite bilder. - Massor med bilder, lite text. Eller vad tycker ni om? Nu måste jag få veta vad just du tycker en bra blogg ska innehålla! :)

O r d e t   ä r   d i t t.




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-15 19:27:03

åh tack så jättemycket :) detsamma måste jag säga, du har en väldigt snygg hemsida och många fina bilder :)

Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Publicerad 2009-05-15 19:32:39

tack så hemskt mycket. otroligt fina hundar du har om det är dina här till vänster på bilden :)

Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Publicerad 2009-05-15 19:38:18

hej igen, jag lägger bara till folks bloggar på bloggkoll om jag läst dom ett tag och tycker om dom. jag har ju inte hunnit läs din utan jag fpr kolla in den några dagar o gillar jag den lägger jag till den. precis som att jag vill att folk lägger till min blogg för att dom gillar den och ingenting annat :)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-15 19:39:04

jättegärna :) lägger till dig direkt!

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-05-15 20:01:54

Ja, min dag har varit tråkig. Utom promenaden ner till sjön. Vi har sol och värme. =).

Postat av: Kristin

Publicerad 2009-05-15 21:19:55

Jag tycker faktiskt att du oftast kombinerar text och foto bra. Inte för mycket text och alltid super fina foton att titta på :)



Men varför inte skriva om lite tips och råd i din träning. Hur du lär in olika moment och kanske nån film på det? Bara ett förslag :)



Ha en underbar helg nu gumman!!!



Kram kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-15 21:27:55

Wow, vilken finFIN bild! :D <3 verkligen jättefräck. Vår dag har ungefär sett ut såhär: Vakna, äta frukost, skolan, fick cykla hem sen igen för att hämta svenska boken (hade inlämning idag, absolut sista dagen, också glömde jag såklart den först ;) så fick som sagt hämta den) sen sluta skolan då, åkte till Varberg med mamma, fotograferat, fixat med lite bilder (till en t-shirt, ska ha den på agilitytävlingar o sånt, det är en bild på Spicy också står det Sanna & Spicy, mamma hade köpt så man kunde göra egna tryck på tröjan, och nu ska vi testa då, om den blir bra så ska jag nog ha den imorgon på tävlingen) och nu skriver jag då till dig & snart ska jag försöka hinna blogga.



Så har ungefär min dag sett ut ;) thihi <3

Visst är det jobbigt när man har bloggtorka.. känner att jag också börjar få det :/ fast jag har ju rätt så mycket med agilityn nu, så jag borde väl egentligen inte ha det :P men innan hade jag liksom lättare för att komma på hur jag skulle skriva det, nu känns det mer.. svårt eller hur man ska säga :P

Jag älskar verkligen dina bloggar, som du redan vet ;D älskar precis som dom är, men kan ju säga vad jag gillar :) jag gillar nog mest att se många bilder sen lite text till det. <3 Ha det bäst! nu måste jag snart gå, ska som sagt försöka hinna med att blogga nu bara. PUSS!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-15 21:42:11

Jadu, känner nästan som dig. Jag har inte en aning om vad jag ska skriva om i bloggen. Det bara kommer när jag skriver ;)

Vad har ni för planer för helgen?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela