-An airplane . 6 pictures-

Publicerad 2009-05-29 16:19:17 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Fotograf: Jag  -oredigerade


Bjuder på några bilder från stugan jag fotat på ett flygplan när det flög förbi våran stugan när vi var där. ;) Den första bilden gillas starkt! ;) Någon som har en favorit av dessa? ...min är den första bilden som sagt. :D

Tänkte även passa på att säga att jag gick vidare i Nicolebambie´s "Veckans blogg". (: Ni får gärna rösta på mig, klicka HÄR. Jag är nummer två. :)

Nu ska jag fortsätta läsa Breaking Dawn...    C i a o !


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-05-29 19:54:04

Hej, vi gillad bild nr 2, det ser ut som om planet får skjuts av molnen och liksom får vind i seglet!!:) svårt att förklara , men gillar den. Kram isar och ha nu en skön helg

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-30 01:04:41

Sv: Naaw, tack sååå mycket Hannah! :D <333

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-31 11:37:46

Gud vilka fräcka bilder! :D

Så coolt med molnen också. Min favorit är den första bilden :) PUSSSS <3

Postat av: Moa

Publicerad 2009-05-31 23:11:28

Jättecoola bilder på flygplanet! Gillar dom starkt, gillar även dina svartvita bilder i förra inlägget också! Du är så bäst på att fota <3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela