Ny layout

Publicerad 2009-03-28 18:35:14 i Designer

Cayennepeppar.se´s layouter :)

Nu har jag bytt layout på min hemsida. Jag är riktigt nöjd med den! :) Jag älskar bilden till vänster som jag fotograferat, tyckte det blev så mysig & fin på mina skruttar. :D Jag tyckte nästan det blev som att Cayenne & Cinnamon tittade in över den här "rutan" som "allt" finns i. ;) Så jag gillar den skarpt, hoppas ni också gör det.

Vad tycker ni om min nya layout? <3


Ps. Bloggen är ännu inte riktigt klar, smådetaljer kvar. Så ha överseende med det sålänge. ;) Hihi! Ds.





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-03-28 18:45:50

Snyggt! Gillar bloggen med. Kul att ha sett EMD live. De sjunger bra, även om jag hatar låten Jennie Let Me Love You...

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-03-28 18:52:15

Konstaterade det när adressen din inte fungerade först, sen när jag kollade så såg jag de 3 p:na.

Ja, har nästan precis kmr hem från pappa, ätit smörgåstårta och colatårta, är mätt. Har även kelat med pappas hund Krux gosig hund =).

Trevlig Kväll!

/Jennie

Postat av: jossan

Publicerad 2009-03-28 19:52:40

Gillar verkligen den layouten! Jätte snygg! Bilden till vänster på hundarna är verkligen underbar och meny texten jätte söt. Jätte bra jobbat med hemsidan! Vi gillar den, vovvar och matte ;-) Kramar

Postat av: Frida :D

Publicerad 2009-03-29 18:47:23

Vilket jobb du gjort med nya layouten! Hur lång tid tog det att göra den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela