Hannah & Cayenne back in the days... (:

Publicerad 2009-06-24 08:52:24 i Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Haha, bjuder på en väldigt gamla bild på mig & Cayenne. :) Vet inte riktigt när den är tagen men den är ganska gamla, nått år eller så, antingen tagen 2008 eller 2007. ;) Är osminkad & med ruffsigt hår & allt, den är tagen i stugan, har gjort mig svartvit bara för att fokuset ska vara på Cayenne, inte mig... Haha.. ;P Men jag tycker bilden är söt, i alla fall Cayenne. ;) Kan visa mer sånahär bilder om ni vill?

G o d m o r g o n !    ; D  Jag har varit vaken hela natten, & kollat på tre filmer, sen surfat runt på internet lite, skojsigt skojsigt. ;) Har tänkt ställa tillbaka dygnet lite, för jag tycker det är lite jobbigt att gå & lägga mig vid 05:00 - 07:00 sen vakna vid halv fem, då har hela dagen gått liksom. ;o Haha... För om jag vaknar sent kan jag inte somna förrens det är morgon. xP Så nu ska jag försöka gå upp tidigare & det är riktigt mysigt att vara uppe tidigt på morgonen. (:

Idag är det helt underbart väder ute, helt blå himmel & solen skiner - perfekt. :) <3 Ska gå ut på en långpromenad på ca 2 - 3 timmar med Cayenne & Cinnamon alldeles strax & bara njuta av det underbara vädret. :D Ska bli hur mysigt som helst! :) Men kommer inte ta med mig någon kamera, för jag orkar inte ta med mig digitalkameran, tycker den är grymt tråkig att fota med också. x) Så jag ska bara njuta av det fina vädret helt enkelt. :)

Vad har ni för planer för dagen? :)


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-24 22:29:32

Naw, gud vilken söt bild på dig och Cayenne :) <3 helt underbar alltså! sötnosar :D

Ja, det skulle vara jätteskoj om du visar fler sånahär bilder :) men du.. det är inte bara Cayenne som är söt, DU också!! :) <3



Hehe, mysigt att vara uppe på natten och sett tre filmer och surfat lite på internet :) men det låter ju som en bra idé att ställa om dygnet ;)



Åh, visst är det härligt, vädret har vart så bra det senaste :D va mysigt med en så lång promenad med hundarna :) (Y)

Ja, vad vi har för planer inför dagen :P hela dagen har typ gått nu, men kan ju berätta lite kortfattat vad vi gjort idag. :) har hjälpt en kompis med att dela ut pizza-menyer, (hennes föräldrar äger en pizzeria) lagt i allas brevlådor o så, fast det var inte bara jag som hjälpte till, utan två stycken till :) men ååh vad jobbigt det var! så himla varmt o allt, shit asså xD inget jag vill göra om igen alltså, haha.. x) vi cykla runt i typ fem timmar, om inte mer! :O men i alla fall, sen efter det ville jag bara hem och vila, vilket jag gjorde, skulle nämligen ha fotbollsmatch, så det har jag haft nu, har inte vart hemma så länge, ätit o så och nu sitter jag här och kommenterar din underbara blogg :) haha, värmen gjorde det inte bättre av att cykla runt och spela fotboll idag, gaah va varmt det var! xD haha, okej nu ska jag inte chata mer om det i alla fall kan tänka mig att denna kommentaren blir rätt så lång :P men nu vet du i alla fall vad jag har hittat på idag ;O



Tack så jättemycket för kommentarena föresten, snällaste du <3 :) Ha det bäst, puss love you!

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-25 01:43:48

Sv: Naaw, tack :'D <3

Postat av: Moa

Publicerad 2009-06-25 13:22:47

Gud så söt bild på er! :D<3

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela