NY LAYOUT | tillbaka från bloggpausen! :)

Publicerad 2009-06-12 07:50:41 i Designer

Ny layout - Cayennepeppar.se

G o d m o r g o n   a l l a   p i g g a !    ; P

Nu är jag tillbaka från bloggpausen som var välbehövd - med en ny layout & allt! ;D Jag riktigt älskar denna layout faktiskt, jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag gillar den så mycket, men det gör jag i alla fall. Tycker den är väldigt färgglad & fin.
Personligen älskar jag headern också, lite nalle phu-inspererat med strecken efter humlan faktiskt. ;) <3 Sen ser ni min cirkusvovve? Han kan stå på ett ben! Wiihoo! Haha, den bilden på Cayenne när han står på ett ben som jag klippt in i humlebilden är tagen när han var jätteliten, för ca 1 & ett halvt år sedan alltså när Cayenne bara var en liten valp. Men jag tyckte den passade in så bra där i headern, verkligen pricken över i:et. Någon som vill se originalbilden? Säg till isåfall så kan jag fixa det. :)

Vi var i stugan i helgen, så nu har jag över 1000 nya bilder att visa, kul va? :) Så jag kommer verkligen att bildbomba er nu, ni gillar bildbombningar hoppas jag! ;)

Denna layout blev en riktig humle-design tycker jag nästan, haha. Det blev bara så att det blev mycket humlebilder, var inte bestämt alls att jag skulle ha det, men sen tycker jag humlor är så söta också. ;) Tanken med denna layout var att få den somrig & färgglad, vilket jag tyckte jag lyckades med. Eller vad tycker ni? Idag är det SKOLAVSLUTNING också, & då måste man ju ha en ny layout & inviga sommarlovet med, ellerhur? ;)

NU TILL DET SPÄNNANDE:
Vad tycker du om min nya layout? Hoppas att du gillar den! <3 Säg gärna till om någonting ser fel ut hos dig ifall du skulle ha en annan webbläsare & upplösning än vad jag har. ;) Haha, "nu till det spännande" har blivit en liten 'tradition' för mig att skriva vid varje ny layout. Jag skriver alltid så när jag lagt upp en ny layout, haha...

Nu ska jag sluta babbla på. x) Vi hörs senare, ska äta frukost nu sen senare ska jag på skolavslutningen! :) Som sagt; det kommer massooor med bilder senare idag, håll utkik om du vill bli bildbombad. ;)

C i a o !




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-06-12 10:00:33

Ja du Hannah, först får vi önska dig en lyckad avslutning sedan så säger vi bara tummen upp, du är bäst vår hjärtvän. Ja humlan och Cayenne är så himla sommrig. Jättefin du är som vanligt så duktig / Kramisar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-12 10:25:51

JAG L-SKAR DIN NYA LAYOUT!!! :D:D:D:D

Helt enkelt kanon måste jag säja!

Vad ska ni göra idag? Här regnar det trist Men jag har funderingar på att göra en ny layout själv, lite mer sommrig om du förstår vad jag menar. ;) Min layout just nu är så grå och tråkigt... Hehe

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-12 12:16:23

Superskoj att du är tillbaka från pausen nu :)



Åh, asså helt UNDERBAR layout bästa bästis! :) precis som Emelie säger, så älskar jag din nya layout och den är helt enkelt kanon! <3 :D

Ja, håller med dig om att headern är lite nalle puh-inspererat vilket jag tycker är så himla fint! passar kanon till denna layouten du gjort också (Y) Men åh så söt han är Cayenne, din lilla cirkusvovve står ju på ett ben ;O Det skulle vara jätteskoj o se orginalbilden på Cayenne där :)

Helt klart att du lyckades få denna layout somrig och färgglad (Y) :)



Wiiie, roligt att du har så många bilder från när ni var i stugan. Yaaay, bildbombningar, vi gilla´t ;D (Y) <3



Kul att du har skolavslutning idag, skönt kan jag förstå! ha ett riktigt underbart sommarlov nu bästa bästis :D Puss, love you & som sagt, layouten är uuuuurrrr snyyyyygggg!! ;D <33 PUSSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela