Hej från stugan | b i l d e r b l o g g

Publicerad 2009-06-19 18:09:48 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Hannah Larsson [jag] -oredigerade...
Obs: Bilderna är fotograferade med en kompaktkamera*.

Idag är det midsommarafton & det är ett riktigt midsommarväder, regn, hagel & svart [nästan] himmel. ;D Bilderna ovan tog jag för en liten stund sedan, det haglade som bara den, det såg nästan ut som snö. ;) Nu har det spruckit upp lite & solen skiner... Vi har hittills haft en jättemysig midsommarafton, med god mat & jordgubbstårta! :D Smarrigt värre!

Ska nog ta & cykla eller gå in till badet nu, får se vad det blir. :) Det är två kilometer till badet från våran sommarstuga, ska se om jag ska bada också . . . imorgon! ;p Nu är det fööör kallt. Hoppas ni har haft en underbar midsommar hittills & att ni gillar bilderna ovan. Jag tycker dom blev rätt så fina faktiskt, trots att dom är fotade med en kompaktkamera som jag är ovan med att fota med, men vad gör man inte om ens systemkamera är sönder & nu befinner sig i Stockholm... ;) Hihi.

Ciao, ha en fin helg också!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-20 13:51:24

Det låter som ni hade en underbar midsommar trots vädret :) jättefina bilder, det blir ju jättebra bilder med kompaktkameran också (Y) :) mästerfotografen du :D



Va smarrigt med jordgubstårta! :) mums asså ;D



Ha det fint, hej!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-06-20 15:06:26

Glad midsommar, (lite sent jag vet) :D hoppas ni hade det bra <3

väldigt fina bilder måste jag säga för att vara fotade med en kompaktkamera! Du lyckas alltid ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela