S o m m a r l o o o v !

Publicerad 2009-06-12 11:27:59 i Foto - djur

Foto: Hannah Larsson
Monstermyra :o Haha, jag tycker den ser lite läskig ut. ;P

Foto: Hannah Larsson


Foto: Hannah Larsson
En liten myra med vattendroppar på huvé, söt va? ;)

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
F o t o g r a f :    Hannah Larsson <me of course>    -    oredigerade bilder :)

S O O O M M A R L O O O O O O O V   - det man har väntat på hela året är äntligen här! YAAY!   :D :D :D   Nu är det inte skola förrens i Augusti, hur skönt som helst! :) Jag älskar sommaren! (; <3 -Ingen skola, underbart väder (förhoppningsvis då), sol, bad . . .  & allt annat som tillhör! :)

Dessa bilder ovan fotade jag i stugan i helgen, jag hade ingen aning om att myror gillade hundkex faktiskt, men det gjorde dom tydligen. x) 

. . . . Nu börjar bild-bombningen hörrni . . . . !

Ps. Mitt webbhotell krånglar & det är därför bannern inte syns här nedanför. :/ Får inte in den nya just nu, allt låser sig bara . . . så därför är det ett kryss här nedanför bara om ni undrar. ;) Ska försöka fixa det, men just nu verkar mitt webbhotell inte vilja sammarbeta. Grrr.. ;P Haha... Ds.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-12 12:22:32

Sv: tack, och detsamma :) <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-12 12:22:43

What a beautiful pictures Hannah! :D (Y)

Wiiie, vi älskar dina bild-bomdninbar. Älskar alla dina bilder, så fina! :)



Åh, då är vi två. Jag ÄLSKAR också sommaren! vilket jag tror, eller VET att det är fler som gör ;O <3

Nu ser man försten bannern, fast det kanske du har märkt? ;O hihi. Ha det bäst, puss! <3

Postat av: L I I I L L Y

Publicerad 2009-06-12 12:33:19

SV: Hihih, tack ;)

Postat av: anna

Publicerad 2009-06-12 13:11:21

Kul att du e tillbacka =)

Postat av: Nicole ( NicoleBambi )

Publicerad 2009-06-12 13:46:29

sv: Jag har INTE aneroxia.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-12 14:49:25

Haha, tycker också att myran ser lite läskig ut. brr Fast fin bild :)

Kram

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-06-12 15:33:09

Det är så härligt att ha dig tillbaka, så fina sommarbilder så det är inte klokt och så skönt med sommar! Kanon och Jippi för dig/ Boxerkramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela