The Plimpaplomp.

Publicerad 2009-06-30 02:25:56 i Cinnamon

Foto: Hannah Larsson

Haha, plompen, pimpaplomp & plompis är [bara några] smeknamn Cinnamon har.

Jag har ingen aning om hur vi kom på just dom eftersom det börjar på P & inte C som hans namn gör. Cayennes smeknamn börjar i alla fall på C, i alla fall dom flesta. ;) Hihi, fast jag tycker dom passar honom, gör inte du? x) Tycker det har blivit ganska lite hundbilder nu, & väldigt mycket naturbilder. Ska nog ta börja lägga in mera bilder på mina älsklingar, det var ju faktiskt anledningen som jag skaffade denna hemsida. :) Vad tror ni om det? (: Vad vill ni helst av allt se, vovvebilder eller naturbilder? Kommer såklart att blanda men det skulle vara kul att veta vad ni tycker är roligast, så ni får gärna kluddra in en liten kommentar & säga vad ni tycker.

Med denna bild jag fotograferat säger jag godnatt! :D Tycker om bilden, hoppas du också gör det. Nu ska jag sova för sängen väntar, hoppas jag kan sova nu för det är så himla varmt, tur att någon uppfann fläkten. :) <3

Sleep tight... Zzzzzz..



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-30 09:56:04

Ohh... HELT UNDERBAR BILD! :D *Ser ut som det var riktigt varmt då du fotade den ;D



Hmm.. Kan man inte blanda natur och hundbilder? :) Skulle vara skoj med mer bilder på dina fjärilshundar, men jag skulle verkligen sakna dina naturbilder. :)

Har ni gjort idag?

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-30 11:03:54

Sv: Tack för att du gillade bilderna! ;)



Smilla har inte heller någon logik i hennes smeknamn. Själv kallar jag henne oftast boppen eller smillbopp. Ibland blire även smajli och sånt med. haha XD

Hoppas ni får en fin dag!<3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-30 11:47:18

Vilken härlig bild på plompis :) så himla söööt! :D

Ja, smeknamnen passar honom jättebra tycker jag också! :)



Det är superskoj o se bilder på både dina älsklingar och naturbilder :) i love it!

Men om jag ska välja något :/ hm.. det blir svårt alltså ;D alla dina bilder är så himla fina <3

Eftersom du tycker det har blivit mycket naturbilder nu så kan du lägga in mer bilder på dina vovvsingar, precis som du säger :) det låter bra det ;D



Hehe.. jadu det är tur att någon uppfann fläckten du ;D puss <3

Postat av: yeah, it's liiilly

Publicerad 2009-06-30 12:19:03

sv; tack, nej, det är en dikt jag har hört. :)



puss

Postat av: yeah, it's liiilly

Publicerad 2009-06-30 12:37:48

Söt bild ;)



puss

Postat av: Jennie & Exxa

Publicerad 2009-06-30 16:03:45

Gud så söt! Är det du som har fotat?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela