The day in words and pictures

Publicerad 2009-06-17 23:47:44 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson [kompaktkamera]
Linn. :) Gjorde bakgrunden svartvit & Linn [& linsöverstrålningen] i färg, annars oredigerad. Tyckte denna bild blev söt! :)

Foto: Hannah Larsson [kompaktkamera]
Alva i lekparken.

Foto: Hannah Larsson [kompaktkamera]
Linn.

Foto: Hannah Larsson [kompaktkamera]
Linn igen.

Foto: Hannah Larsson [kompaktkamera]
Suddig bild på Alva, men, men. ;) Här gungar hon i alla fall. :D

Foto: Hannah Larsson [jag] - fotade med kompaktkamera.


Som sagt skulle Linn & Alva komma hit idag. :) Jag var som vanligt uppe hela natten, gick faktiskt & la mig efter jag ätit frukost . . . normalt... -Nja. ;) Haha. Gick och la mig vid 07:30 och sov till 11:00, sen gick jag upp & gjorde mig i ordning för jag & mamma skulle åka & kolla på skor innan vi träffade Linn & Alva, vilket vi gjorde. ;) Jag köpte även ett par skor, med 10 cm klack. Om man är kort så är man. ;) Men dom var slut i 36, så jag köpte dom i 37 istället, för de var små 37:or så dom passade faktiskt ganska bra, mina första skor i storlek 37. x) Jag har egentligen 35-36... Små fötter, vet det också. ;D Men jag funderar på & lämna tillbaka dom & byta dom till 36or för att 37orna glappar liiite. Men får se hur jag gör. ;) Här är i alla fall skorna jag köpte idag;

Foto: Hannah Larsson [kompaktkamera]

Sedan träffade vi Linn & Alva gick till en lekpark & hade skoj. (: Vi gjorde även massor med andra saker, dom hade jätteroligt. :) Vädret var också helt underbart, solen sken & himlen var blå. Och som ni ser så fotograferade jag några kort, men inte med systemkameran då, för den är i Stockholm nu.. ;) Nej, utan med mammas lilla kompaktkamera. :)

Visst är dom söta? ;D <3 Ser ni någon skillnad på tvillingarna? :) Det gör jag, fast jag är ju van då jag känt dom sen dom var små, i början såg jag inte alls skillnad på dom. ;O Dom gick & pratade engelska med varandra, det låter så himla gulligt! Dom bor ju i Thailand för deras pappa jobbar där [Scania] & då går dom på en Engelsk skola, så dom är jätteduktiga på engelska, t om duktigare än mig . . . tror jag! ;O Haha! <3

Bloggdesignen jag gjort till Matilda & Bea är nu klar, eller den blev klar för några dagar sedan men nu har hon sett den & jag har lagt in den på hennes blogg. :) Jag lägger ut den imorgon så att ni får se den, spännande va? (: Nu ska jag läsa en bok mamma & jag köpte när vi handlade skorna också, 14 år till salu heter den. Den verkar bra. ;) Nu när jag läst ut Twilightserien så måste jag ju hitta något annat, eller så kan jag ju läsa om böckerna om & om igen. ;P Och det ska jag också. Haha...

Hoppas ni också har haft en jättefin dag, & att vädret var lika fint hos er! <3




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-06-18 09:05:23

*Sv:* Hehe, nä det skulle inte sitta helt fel :)

Jotack, bra med mig. Känns bara som att en förkylning är på G.. Själv då? :)

Postat av: irma arvidsson.

Publicerad 2009-06-18 11:17:09

*SV:* Jaa, det är tråkigt. :( Men kul att du är kvar! ;)

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-06-18 12:50:05

vilken söt tös! :)



Svar: Tack Hannah! :D<3

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-18 13:46:30

Sv: Tack du :')<33

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-18 17:08:44

Ni verkar ha haft det jätteskoj! vilka fina bilder, roligt att du tog kort med kompaktkameran (Y) :D dom är så himla söta Linn & Alva! :) haha, jag ser ingen skilland på dom xD dom är ju såå himla lika ;) kan förstå att det lät gulligt när dom gick och pratade engelska med varann ;D



Fina skor du köpt (Y), du passar säkert, eller jag vet att du passar jättebra i dom (Y) ;D kanonfina! roligt att du köpt en bok också, hoppas den är bra (Y) :)



Hihi, jag har redan sett desigen du gjorde till Matilda, hur fin som helst verkligen! kan förstå att hon är nöjd med den :) det ska bli spännande att se den igen såklart ;D Puss puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela