S u n d a y

Publicerad 2009-06-21 15:33:46 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Någon liten humla som behöver lite hjälp där kanske ? Haha.

Foto: Hannah Larsson

Bjuder på några bilder jag fotade igår, jag gillar dom, speciellt den första! :) Oredigerade som vanligt är dom & fotade med en kompaktkamera. :D Har du någon favorit av dessa?

Igår sprang ju som sagt jag & Cayenne, det gick faktiskt bra, men jag måste säga att Cayenne har mycket bättre kondition än vad jag har! ;o Haha! Vi sprang ungefär 1-2 kilometer, & jag kunde knappt andas när vi var hemma, fast det kan bero på min astma också. ;D Hehe. Men jag har ju knappt sprungit på ett år eftersom jag fick en spricka i benet, så jag har inte kunnat springa alls utan att det har gjort ont förrens nu, så min kondition är inte speciellt bra, då jag gick på friidrott innan också vilket jag inte heller kunnat fortsätta med sen jag ramlade. ;P Men nu ska jag öva upp min kondition igen. ;) Ska nog ut & springa med Cayenne idag också. (: Vad ska ni hitta på idag denna Söndag då? :)

Vill fotografera med min kamera nu, den lilla kompaktkameran är så jobbig! xp
Säger bara en sak; jag saknar min kamera. :´(



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-06-21 16:46:20

Gulliga dig, men du tar så bra bilder att du kan överglänsa ändå med denna kemera. Sista bilden på Cayenne, så fin. Den skulle jag sparat till framtida layouter, han är så snygg på den. Klart att Cayenne har bättre kondis, han har inte hafr en spricka så han har hållt igång sin kondis, men ge inte upp din kommer oxså snart Kramisar

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-06-21 17:06:57

Sv: Träningen har tagit jättemkt tid idag... men jag hade tänk att jag kanske skulle åka till badplatsen med Sally och låta henne bada lite. Sen ska jag nog ta mig till konsum och köpa lite frukt och göra en god fruktsallad. Mumma! :D Själv då?

Postat av: Maria

Publicerad 2009-06-21 19:14:28

härsliga bilder. =D

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-21 19:23:56

Åh så läckra bilder (Y) :D håller med Ninni och boxrarna, du kan ändå överglänsa med den kameran :)

Jadu, om jag har någon favorit av dessa bilder, den första eller sista på Cayenne, det är nog favoriterna :) jättefina. Ja, den där humlan ser visst ut att behöva lite hjälpt.. :O :P

Det är ju inte alls konstigt att Cayenne har bättre kondis än du.. det måste ju alla förstå, du har ju inte kunnat springa på knappt ett år, som du säger, så det är inte alls konstigt <3



Sv:Tack så jätemycket för alla kommentarer bästa bästis, snällaste du (: <3

Vad tråkigt att det regnade och haglade nästan hela midsommaraftonen hos er :/ men som jag sa så verkade ni ha det skoj trots det tråkiga vädret (:

Va roligt att du gillar bilderna så mycket, glad jag blir :D haha, visst ser Spicy trebent ut på den bilden då hon springer på stranden. (; jajamen, our flower (första bilden) <3

Ja, det var riktigt mysigt att ligga i solen och läsa (: förstår att du också vill ha sol, det har vi nu också, hur är det hos er? Den kanske är framme nu? :D hoppas det (Y) (:



Hoppas ni har haft en riktigt bra dag, puss love you!

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-06-21 19:55:30

Sv: Tack så mycket! :)



Naaaw vilken söötis!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-21 20:24:09

Wow! Great shot!! :D:D

haha, nää.. Nu ska jag skriva på svenska tror jag ;) Min favorit är nog bild nr.2. :) Älskar den sommriga känslan (nu är iof. alla sommriga o fina) :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela