It´s raining today.

Publicerad 2009-06-14 14:03:01 i Fotografier

Det spöregnar ute just nu & det har regnat hela natten i stort sätt.
Snart får det väl vara nog?


Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Bjuder på några [oredigerade] bilder jag fotograferat. :) Hoppas ni gillar dom. Ser ni den blöta skatan på första bilden [klart ni gör, hehe] ? Jag tycker att den är rätt så gullig... ;)


H u r   ä r   v ä d r e t   h o s   e r ?
Hoppas det är bättre än det är hos oss. ;) <3




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-06-14 14:06:51

Sv: Åh, tack så mkt! <3 jag blev jätteglad för betygen. :D



Här var det asfint väder tills för typ 5 minuter sen. Jag hade precis stänga av gräsklipparen när jag kände en regndroppe på axeln... sen bröt helvetet löst. ;) Nu HAGLAR och regnar det som bara den så tom billarmen började tjuta. :O Helt sjukt!



Kram <3

Postat av: moa

Publicerad 2009-06-14 15:15:54

Här spöregnar det också! visst är canon bäst, ingen protest! :D<3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-14 16:23:08

Vilka fina bilder, söt skata :D och fina färger på den andra bilden, jätte läcker grön färg på den andra bilen och fint när vattendropparna är där :) (Y)



Åh, visst blir man så trött på vädret när det bara regnar & regnar.. fast här regnar det inte just nu men det ser ut som om det ska börja göra det snart :/ innan var det blå himmel men nu är himmelen alldeles täckt med moln.. vädret är bara för lustigt just nu :P ena stunden är det sol och andra studen regn, eller väldigt molnigt.

Snart är det ju midsommar också! då vill jag verkligen ha fint väder, inget regn inte! ;O <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela