Hoppas kameran överlever... :(

Publicerad 2009-06-15 18:02:06 i Blandat

Foto: Hannah Larsson

HELVETES JÄVLA SKIT!   [ursäkta språket]   Men jag tror att min kamera har pajat nu. :o :´( Jag fotograferade nyss vattendroppar, denna oredigerade bild ovan är en av dom... Men jag hann inte fotografera mer än ca 10 bilder innan det kom upp såhär på skärmen;

"Error!

Fotografering ej möjlig.
Ställ strömbrytaren ppå
<OFF> och <ON> eller
sätt i batteriet igen."

och så gick det inte att fotografera mera... Jag har satt på & stängt av kameran, & tagit ut batteriet som det stod men det hjälper inte. PLUS så låter kameran jättekonstigt. xS Den typ hackar... Fanfanfan.. Jag får testa om en stund igen, den får INTE ha gått sönder.
:´( Håll tummarna för min att kamera ska överleva...

Buhuuu..



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2009-06-15 18:13:59

Baaaahhhh inte roligt alls ju!

Tusan vad jobbigt! Håller verkligen tummarna att den blir bra igen! För hur ska jag klara mig utan dina vackra bilder? ;)



Kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-15 19:04:29

Åhhh vad tråkigt Hannah!! :'( :(

Hoppas verkligen den funkar snart!!

Verkar som det varit en otursdag idag... Kan läsas i min blogg.



Sv: Haha, jo, men solen kommer till er också! Det lovar jag. :)

Idag har vi varit hela dagen på stranden. Har även lagt in lite bilder i fotoalbumet från idag.

Kram

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-06-15 20:14:03

Hoppas att det löser sig... :( <3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-06-15 20:59:33

Gah.. :S Du har ju inte haft den alls länge ju. :O

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-06-15 21:06:39

Sv: sen september förra året, och den funkar superbra. :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-15 21:40:26

Ååååh, neeeeeeej! :'( det är inte sant, hoppas verkligen att det löser sig med kameran! (Y) skulle vara så himla tråkigt om den gått sönder redan nu :O håller verkligen tummarna för att den inte gått sönder!



Jättefin bild du tagit föresten, som vanligt <3 :)

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-06-15 23:09:51

Nej nej nej Nej nej nejNej nej nejNej nej nejNej nej nejNej nej nejNej nej nejNej nej nejNej nej nejNej nej nejNej nej nejNej nej nejNej nej nej, det får inte vara sant!!! Vi vill ju kolla in dina vackra bilder som du gör hela tiden, håller tummarna att den inte är sönder/ Boxerkramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela