Ghostlike...

Publicerad 2009-06-15 01:25:13 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Hannah Larsson [jag]   -oredigerade

Jahopp, här sitter här igen, helt pigg, nattuggla som man är.. :) Någon vaken? Bjuder på två bilder jag tog genom mitt fönster nyss, jag tyckte dom blev riktigt fräcka, spöklika, speciellt den första... ;D Vad tycker du? Det har regnat konstant HELA dagen & halva natten. :/ När kommer solen egentligen? :( Det är faktiskt sommarlov - SOMMAR! Och då ska det väl inte regna hela tiden? :( Eller... ?

Har suttit & pillrat med två bloggdesigner som jag fick förfrågan om att göra till två stycken. :) Så ena är klar nu, men den andra är det lite kvar på. :D Blir troligen klar med den imorgon. :) Det är så kuligt att fixa med designer! :P Nu ska jag fortsätta sitta här i mörkret & lyssna på musik & göra ingenting. x)
-Lyckat va, när man inte kan somna på nätterna..? :/   Igår somnade jag klockan ungefär 06:00 efter att ha legat i sängen 2 timmar & vridit & vänt på mig. Blä på somnlöshet & regn, det var faktiskt lite regnets fel, för det smattrade mot mitt fönster hela natten... Vilket det gör nu också. Haha, riktigt irriterande kan man säga... 

Ciao, hoppas att det finns någon som sover gott iallafall. :)
 


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-15 10:10:41

HÄFTIGA BILDER HANNAH! :)

Så trist att ni har så mycket regn. Här har det vart sol varje dag, och idag är det klarblå himmel utan några moln. Varmt är det också.

Men jag hoppas att ni har hyfsat gott väder ni också idag?

Kram

Postat av: moa

Publicerad 2009-06-15 11:33:31

häftiga bilder! dom ser verkligen spöklika ut :D men jag har svårt att tyda vad det är på en andra bilden? :o



ha en bra måndag! <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-15 12:13:55

Haha.. här sitter du och bloggar på natten igen ;) din söta lilla nattuggla ;D <3

Det är jobbigt när man inte kan somna på natten :/ ibland går det bara inte, och när man hör regnet smattra på fönstret hela tiden, ja då är det ännu svårare för då hör man bara det hela tiden :P



Roligt att du gjort två bloggdesigner, när du är klar med båda, får man kanske se dom sen? :) är säker på att dom är jättefina (Y)



Jättefräcka bilder du tagit också, verkligen spökliknande. Ha det fint, love you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela