Calunder & Pimpaplomp <3

Publicerad 2009-06-27 21:35:47 i Hundarna C

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Hannah Larsson [jag]   - oredigerad bild

Måste bara säga att jag älskar den här bilden på mina pälsklingar. :) <3 Älskar Cayenne & Cinnamons uttryck & bokeh [den runda oskärpan] i bakgrunden, tycker det ser proffsigt ut. ;D Funderar faktiskt på att förstora den här bilden, så mycket gillar jag den. ;)

Vad tycker du om den här bilden på mina skruttar? ;P <3



Cayennepeppar.se


Ps. Om ni undrar vad rubriken står för så är det hundarnas smeknamn..
Lite udda smeknamn, jag vet... x) Speciellt Cinnamons . . . . Haha. Ds.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-06-27 22:09:53

Sötisarna <3<3

Postat av: yeah, i's liiilly

Publicerad 2009-06-27 22:23:43

sv; Tack! :) Jag mörkade ner dem lite men annars har jag inte ändrat nåt. :)



puss

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-27 22:27:35

Åh, herregud vilket otroligt söt bild på Calunder & Pimpaplomp ;) <3 älskar också deras uttryck och den runda oskärpan i bakgrunden. Den ser verkligen proffsig ut denna bilden! helt wonderful ;D



Tycker verkligen att du ska förstora bilden, skulle bli jättefint :) (Y)



Thihi, jag tycker att Cayenne & Cinnamon har riktigt söta smeknamn jag ;)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-06-27 23:04:16

Söta! <3

Sv: Haha... för att jag skrattade åt henne. :P Hehe..

Postat av: Moa

Publicerad 2009-06-28 02:35:47

Ja det tkr jag att du ska göra, förstora upp alltså! Jätte söt bild på två söta vovvar <3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela