Blåmärken...

Publicerad 2009-06-28 14:46:02 i Blandat

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerad
Gillar denna bild. :)

Jag har 24 blåmärken på benen, tjugofyra...!
Och jag har ingen aning vad dom kommer ifrån, ärligt talat. :o

Jag har fått dom efter långpromenaderna & cykelturerna nu de senaste dagarna men när & hur har jag ingen aning om, har inte ens kännt att jag fått dom, vilket jag tycker är riktigt konstigt för minns inte att jag slagit i något eller så som kan ha gjort att jag fått alla blåmärken. Haha...

Det är riktigt snyggt också, med typ blåa ben... säger vi... :)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: yeah, it's liiilly

Publicerad 2009-06-28 16:36:33

sv; hihih, tack! :)



puss

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-28 21:53:35

Jo men Hannah, du har nog skapat det framtida modet: Blåa ben. ;D

Men jag känner faktiskt igen mig lite i det du skriver, ibland upptäcker jag att mina knän är i stort sett blåa då jag kommit hem efter en promenad. Men jag tror jag vet varifrån det kommer... : All fotografering vid hundarnas höjd. ler :D

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-29 00:44:49

Oj, det låter skumt det :O

24 blåmärken och du har ingen aning om vad dom kommer ifrån. Stackare som har så många <3 ibland gör det så ont att ha blåmärken, om man rör på dom då.. ;O hela mitt knä är typ blått, eller det börjat bli bättre nu men det har vart blåare innan :P har nämligen cyklat vält, fast det var några dagarsen nu, gjorde det då jag hjälpte en kompis med pizza menyerna du vet. Hamna typ under cykeln, det sved så himla mycket och jag blödde på foten och hade skrapat upp knät och längre ner.. men nog pratat om det xD det är mycket bättre nu :)



Haha, håller med dig det är riktigt snyggt med blåa ben du ;) haha, yay! Ha det bäst, puss <3 love you!

Postat av: Ctina

Publicerad 2009-06-29 13:57:50

sv: aaaww.. tacktacktacktack!!! :D

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-01 20:52:21

Ojdå. :O Själv såg jag att mina ben var alldeles prickiga och röda när jag hade varit ute och sprungit i skogen i 2h.. det var några veckor sen, för jag kan ju inte springa nu... :(. jag borde ha lärt mig vid det här laget att man inte ska springa i skogen i knäkorta byxor. :P Men det konstiga var att det bara blev värre och värre. :O Först hade jag bara nåra skrapsår, och några dagar senare var jag alldeles prickig... hehe. :P Måste fått nån allergisk reaktion lr nåt. :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela