2-3 veckor.. ?! :´o

Publicerad 2009-06-16 20:33:29 i Blandat

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Hannah Larsson [jag]    -oredigerade
Gillar denna bild, hoppas du också gör det? :)

Efter att ha provat allt det stod man kunde göra för att få igång kameran igen, & det inte fungerade ringde mamma till Scandinavianphoto.se där jag köpte kameran. Dom sa att vi var tvungna att skicka in kameran, det fanns ingenting att göra. :( Så nu är kameran inskickad dit på reparation, eller så får jag troligen en helt ny, så nu har jag ingen kamera längre...

Och kommer inte ha det på TVÅ-TRE VECKOR.  :´(  Så länge har det aldrig gått utan att jag inte fotat, i alla fall nu det senaste året då jag började att fota.  :´(

Hur i *** ska jag överleva? Nu när det är midsommar, sommarlov & underbart väder finns det miljarder saker att fotografera... Idag var vi även i stugan, första gången jag är utan min systemis där. :( Det var riktigt tråkigt att se alla underbara kort det skulle blivit om kameran hade fungerat. Gaah, jag blir galen. Har redan sett massor med perfekta fototillfällen, OVANLIGT perfekta till & med.. Dumma dumma dumma kamera. :(

Förlåt för de negativa inläggen nu,
men är så sur, arg & ledsen på min kamera... ;)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-16 22:24:02

Åh, va jobbigt att du måste vänta så länge på att få din kamera reparerad eller få en helt ny.. :/ <3 just nu när det är sommarlov och midsommar närmar sig och då det är underbart väder, ja då vill man såklart ha kameran med sig och kunna ta massor med kort <3 men man får väl helt enkelt tänka positivit, att du i alla fall får den reparerad eller får en helt ny. Okej, förstår att det inte är alls lätt, om min kamera hade vart sönder då hade jag kännt precis likadant.. <3



Ha det bäst, love you <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-16 22:24:23

Jättefin bild! <3 :) (Y)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-16 22:48:37

Jag vet hur det känns! Alla de bästa bästa fototillfällena kommer fram när man inte har kameran med! Det är så typiskt!



Du har ingen liten backup kamera kanske?



Hoppas det går snabbare än 2-3veckor!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-06-16 23:07:18

Gud vad tråkigt! Jag kan inte föreställa mig hur det känns, det måste vara jätte jobbigt! Men se det positivt att du får en helt lagad eller en ny fungerande kamera sedan. Och du har väl den kompakta digital kameran kvar kanske? ;o <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-16 23:11:02

Näää vad tråkigt!! :'o Herregud, jag skulle vart desperat. Jag är totalt beroende av min kamera. :o

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela