02:28

Publicerad 2009-06-14 02:28:19 i Blandat

Foto: Hannah Larsson

Haha, jag fick bara en sådan lust att rita en glad mun på dessa bilder, vet inte varför. ;D Tyckte det blev gulligt. :) Eller vad tycker du? :) Den speglar mitt humör just nu; glad. x)

Jag måste verkligen gå & lägga mig nu, klockan är ju 02:28... Jag sitter alltid uppe så sent, är verkligen en nattmänniska & det irriterar mig. Iförrigår (när nya layouten kom upp) var jag HELA natten för att ställa tillbaka dygnet. Jag sov två timmar på eftermiddagen dock, för jag bara dog haha. Men förutom dom där två timmarna var jag uppe i 48 timmar i streck, för att sen bli riktigt trött & kunna somna.. Men jag var fortfarande pigg efter att varit uppe i 48 timmar... :/ Förstår inte hur det gick till, haha . . .

Ska vara uppe liiite till i alla fall. :) Jag älskar att vara uppe på natten, har ingen aning om varför.
I´m a little bit weird, I guess. ;) Haha!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-14 02:37:31

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-14 09:48:15

Haha, du är en äkta nattuggla du ler Personligen är jag en morgonmänniska.

Kram, vad ska ni göra idag?

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-14 16:18:25

Hehe, va söt bilden blev när du gjorde en glad mun, man blir liksom glad av att kolla på bilden :D



Haha, det låter som en bra idé att gå o lägga dig när klockan var såppas mycket ;) ja, du är en äkta nattuggla, precis som Emelie säger ;D

Ibland är det faktiskt roligt att vara uppe på natten ;O hihi..

Ha det bäst, puss!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela