wE aRE hOME

Publicerad 2009-07-06 19:46:19 i Blandat

Foto: Hannah Larsson

Nu är vi hemma från stugan efter fyra underbara dagar där! ;) Har inte så mycket att säga utan tänkte bara säga att vi är hemma nu & bjuda på en bild som jag tagit i stugan med kompaktkameran. Min systemkamera verkar vilja göra mig ännu surare & ta sig så lååångt tid som möjligt på sig att bli lagad. Blir galen.. & ledsen. Haha!
Jag har massvis med bilder kvar att visa från stugan fortfarande, trots att jag la ut 26 stycken igår. ;D Kanske lägger ut flera redan ikväll, eller imorgon.
Ni får helt enkelt hålla utkik om ni är nyfikna.

Puss & hej!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-07 18:27:59

Ser fram emot att få se bilder :)

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-11 10:43:52

Va mysigt att ni vart i stugan :)

Shit vilken fin bild du har tagit med kompaktkameran! (Y)



Undra när du får tillbaka din systemkamera egentligen :O den måste ju komma snart! förstår att du längtar efter den! <3



Skoj med fler bilder förresten :D det gillar vi! (Y)

Puss, älskar dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela