Valpinfluensan.

Publicerad 2009-07-27 13:24:23 i Foto - hundar

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Måste jag säga att jag snart dör i valpsjuka? Speciellt då valpen på första bilden sprang fram till mig när jag fotade hundar som ställdes ut & på utställningen, hoppade upp på mig & pussade mig i hela ansiktet. Då smälte jag verkligen... Herregud vad liten den var, det var den minsta valpen jag såg där på utställningen. Enoooormt söt!

Snart heter det inte svininfluensan längre, det heter valpinfluensan...


 
Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-27 13:44:04

Åh sååå himlans söt! :D

Hihi ja, snart heter det inte svininfluensan utan valpinfluensan ;)



Sv: Så lite så för kommentarena :) det är du värd! tänk alla kommentarer du skickade till mina bloggar medans du var borta, eller du hade en liten bloggpaus då va? <3 Snällaste du :)



Japp, så är det ja :) att det bara är megapixlarna som skillde ;) Ha det bäst. Puss love you! <3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-27 16:31:26

Åh... jag blir nästan oxå smittad tror jag. :P

Sv: Vad roligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela