Vattenmonster på bild.

Publicerad 2009-07-23 23:23:05 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson

Tänkte bara bjuda på en liten väldigt stor bild på en blöt Cinnamon. Som ni kanske vet så älskar han att bada, så vi har en liten bajla (ska snart köpa en pool till honom) i stugan som han älskar att stå & skvätta ut allt vatten ut. Haha, han är för gullig han. ;) Han står & gräver i vattnet. :)

Hoppas ni gillar denna bild, själv gillar jag det lila i bakgrunden sedan såklart motivet - Cinnamon. <3 Nu ska jag fortsätta chatta med min underbara kompis (♥) i några timmar, sedan väntar sängen. Så passar på att säga sov gott redan nu. Godnatt. <3 Kram!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-07-23 23:30:30

<3<3 Du är bäst!!

Du är bäst på att stanna uppe sent!



Puss <3

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-07-23 23:43:59

Oh, vilken underbar bild! Grymt vacker han är! :)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-24 00:05:29

Sv: Haha... okej. :P Ne, nu är jag hur trött som helst. Att vara trött + att sitta vid datan är ingen bra kombination för mig. Usch, mår alltid illa då. Haha... men jag lär mig aldrig, så då får jag nästan skylla mig själv. xD

Postat av: XeNo o Pax o Ninni

Publicerad 2009-07-24 10:51:07

Men så vacker bild på Cinnamon, man ser pälsen precis som om man kunde ta på den. Åh va det är svårt att förklara, men den är så nära och så himla fin. Sedan hans timglas han har i sitt ansikte är så vackert. Ja kram på dig och dina gosiga hundar

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-27 12:41:30

Haha, juste det var ju Cinnamon som gräver i vatten, det har du sagt :) så gulligt ju! ;D

Han kommer ju att älska sin pool ;)



Åh vad jag gillar denna bilden på Cinnamon, så fina färger och väldigt fin bakgrund. Så söt är han :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela