BILDBOMBNINGEN | t j u g o f e m b i l d e r

Publicerad 2009-07-05 23:47:10 i Fotografier

Nu kommer [äntligen] bildbomben som jag lovar er.
Vassegoda; 25st bilder bara för eran skull! <3

Enjoy:

Foto: Hannah Larsson
En rätt så molnig dag, men solen kikade fram ibland. :)

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson   Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Dragkamp. :D

Foto: Hannah Larsson   Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Haha, jag måste säga att jag älskar denna bild, Cayenne ser så himla söt ut!

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Någon viss vovve flåsade ner min lins på kameran. ;p

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Lägg märke till spindeln på blomman. :o) Gillar denna skarpt.

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson   Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Min prinskorv har slingat håret vitt, snyggt va? x) Haha. <3

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Skönaste liggstilen. ;)

Foto: Hannah Larsson
FOTOGRAF: Hannah Larsson [jag]    -oredigerade bilder
Observera att alla bilder är fotade med en kompaktkamera.

Jajamensan, här var alla 25 bilderna. :D Mina favoriter är 10, 15 & bild 17. Dom riktigt älskar jag måste jag säga, lite speciella bilder tycker jag att dom tre är. :) Vilka är dina favoriter av dessa tjugofem bilder?

Ps. Någon som lagt märke till att jag lagt in min twitter här på höger sida? :) Där är den i alla fall. ;) Någon mer här som har twitter? Skriv den isådana fall till mig så följer jag er. :) Ds.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: A R E D H E L

Publicerad 2009-07-06 00:02:16

sv: åå, tack så otroligt mycket! :D

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-06 10:15:53

Jättefina bilder! :D

Sv: Jag vet inte riktigt vilken ras det är. Det är en jakthund iaf. Nån slags basset tror jag.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-06 11:44:12

Åh fina bilder. Jag gillar den när hundarna kampar med sama leksak. =) Hur går de med Agility träningn?

Vad ska du göra för kul idag?

kram

Postat av: ADMIN | hannah larsson

Publicerad 2009-07-06 14:39:52

Anonym:

Tack så mycket! :) Glad jag blir att du gillar dom. ;) Agilityträningen går toppen, fast för tillfället tränar vi lite mera freestyle än agility. :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, träna hundarna, gå en långpromenad senare också hade jag tänkt & kanske ut & springa lite.



//Admin

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-06 19:21:12

Gud va fina bilder! <3

Postat av: Matilda och Bea

Publicerad 2009-07-06 19:22:52

Gud va fina bilder (: <3

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-07-06 22:18:05

Jättefina bilder!

Allt är bra med oss, Ztimma växer så det knakar och hon är himla mysig! :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-11 10:23:11

Va kul med så många bilder :D Alla är verkligen kanonfina! :)



det finns många favoriter bland alla dessa bilder, men här är några: bild 7, 10, 14, 16, 21 och 25. hihi, svårt att välja (a) alla är helt underbara!! :D

Mästerfotografen du <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela