The sheep.

Publicerad 2009-07-28 01:10:10 i Foto - djur

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Just nu är vi ute på landet. :) Tidigare körde jag lite agility med Cayenne & måste säga att jag är nöjd med träningen. :D Vi har tagit med tre tunnlar, för något jag glömt att berätta är att på utställninen vi var på i Söndags så var det utlottning där, då tog vi några lotter & vann på ena. ;) Och då fick man välja en valfri sak från ett bord & då tog vi en agilitytunnel. :) Så nu har vi tre tunnlar, vilket är kanon tycker jag. Imorgon ska jag ställa upp lite svårare kombinaioner & kanske filma lite också, får se. :D

Utställningen var en jättemysig plats också, det var inte alls långt ifrån en badplats & var även får & kossor där. ;) Så såklart fotade jag fåren, men kan inte påstå att jag är nöjd med bilderna på fåret. ;p Men fåren där var ganska kameraskygga & sprang iväg direkt när jag kom så hann inte hitta någon direkt bra vinkel att fota i eller ställa in helt rätt inställningar på kameran, så bilderna blev som dom blev. x) Hihi...

Nu ska jag sova, jag hade tänkt gå upp tidigt & gå ut & springa. ;D <3 Godnatt!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Nicole ( NicoleBambi )

Publicerad 2009-07-28 09:20:34

Vilka mysiga bilder

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-28 10:51:59

Vad roligt att du tränade agility med Cayenne och va kul att ni hade vunnit på ena lotten ni tog, och en agilitytunnel är ju jättebra :D

Wiiie, vad kul om du filmar när ni tränar idag, skulle vara jättekul att se. :) <3



Sv: Naw, tack så jättemycket för den fina kommentaren och grattiset bästa bästis :D snällaste du! <3

Jadå, jag ska pussa Spicy från er :) går och gör det nu när jag skrivit klart denna kommentar, thihi :D Puss. älskar dig mest! <3

Postat av: Anna

Publicerad 2009-07-28 13:12:32

Kul med agilityträning. Jag vill gärna se en film på när ni tränar. Gullit får

Vad ska du göra mer idag?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela