Systern, mamman & systern.

Publicerad 2009-07-24 18:39:47 i Foto - hundar

Fotograf: Hannah Larsson

Idag har vi varit hos Cayenne & Cinnamons uppfödare. :) Riktigt roligt var det där & jag fotade vovvarna väldigt mycket, tyvärr fick inte Cayenne följa med för mamma & jag gick nämligen dit (ungefär 4,5 kilometer är det dit) & pappa & vovvarna åkte bil, men så trodde pappa bara att Cinnamon skulle följa med så Cayenne fick nämligen vara hemma. Men det var väldigt bra träning för Cinnamon, då han är van att Cayenne är med. :)

Cinnamons syster Ia, Cayennes syster Korall & mamma Tindra var där & Cinnamon tyckte det var riktigt skoj. :D På bilden ovan är det Korall & Tindra, visst är dom lika min lilla prins? Syster & mamma är det ju. ;) Som ni kanske ser så har Korall hängande öron, hennes öron ville aldrig resa sig som valp så Ingela registrerade om henne till Phaléne, så Cayennes syster är en annan ras. ;D Haha. <3

Nu sprack det upp från molnigt till helt blå himmel, så nu ska jag inte sitta här & skriva längre utan ska snart gå ut med hundarna. :) Fast måste vänta lite för dom har nyss duschat & springer just nu runt & torkar sig, sötnosarna. <3

Fick flera bilder jag blev väldigt nöjd med på Ingelas hundar, så kommer komma in massor med bilder senare. :) Håll utkik om ni är nyfikna. Ha en underbar kväll. Hej! <3


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-24 20:38:33

Haha... va fräck att hon är en annan ras. ;) Riktigt söta båda två iaf! :D

Sv: Oj, vad jobbigt! Skulle aldrig i hela mitt liv kunna hålla mig vaken till 8 på morgonen. :O Inte ens om jag drack typ 1 lite kaffe lr nåt. ;) När du går och lägger dig har jag oftast vart vaken ett bra tag med andra ord. :P hehe

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-24 21:36:01

Har vart och shoppat i Göteborg idag. Massa nya tröjor och linnen. Behövdes verkligen! :P Sen så har jag tränat oxå. :)

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-07-24 22:16:49

Hej va spännande med fina hundbilder, vi väntar och väntar må du tro.

Nova var ett år 16 februari så hon är 17 månader och skall ha ett syskon i oktober.

Må så gott och kramisar Hannah

Postat av: Emma

Publicerad 2009-07-24 22:18:36

sv: åh, tack så mycket. :D i like it. :) haha.



hoppas du haft en fin dag. =)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-27 12:38:38

Vad roligt att ni var och hälsade på Cayenne och Cinnamons uppfödare, alltid kul att hälsa på uppfödarn till ens hund :) (Y)

Det verkar som ni hade jätteskoj är :D



Jättesöt bild :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela