Solnedgång | b i l d e r b l o g g

Publicerad 2009-07-01 02:20:08 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson   Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Jag [Hannah Larsson] -oredigerade bilder
Obs. Bilderna är fotograferad med en kompaktkamera. :)

Igår fotograferade jag den fina solnedgången från våran balkong, alltså för ungefär 4 timmar sedan [klockan 22:00]. :) Känns lite wierd att säga igår eftersom det inte riktigt känns som igår, det är ju mitt i natten liksom. ;D Haha. Men i alla fall här är några bilder jag fotade igår. x) Med kompaktkameran då, har ännu inte fått min kamera. :( Åh vad jag saknar den, men nu har det gått ungefär 2 veckor sen vi skickade iväg den så snart måste den väl ändå komma? Håll tummarna för överlever inte länge till utan den.. x/ <3

Någon som har nån favoritbild av de åtta bilderna ovan? :)
Min är nog första, andra, tredje eller sista bilden, kan inte riktigt bestämma mig. ;P Tyckte denna solnedgång var riktigt cool att se, för solen var så stor, ett stort klot. xP Låter konstigt när jag skriver det men solen såg vekligen jättestor ut, kanske också syns på bilderna, eller? :D Nu ska jag se på tv, mitt i natten. ;) -Sömnproblem, ni vet. xD puss


E d i t   0 2 : 4 2 . . . OME.. Det är första JULI idag, det tänkte jag inte på. :o Haha, bara en tanke som for igenom mitt huvud, kan knappt förstå att det är Juli, redan! ;D Hahaha.... :)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-01 11:42:29

Gud va fina bilderna blev på solnedgången!

Alla är helt underbara men min favorit är nog den första :) så fräckt när solen har kommit bakom molnen på de flesta bilderna, jättefint tycker jag :) aa, håller med dig, solen var värsta stor, man ser det på bilderna också :)



Ja, snart måste du väl ändå få tillbaka din systemkamera, tycker man ju. Eftersom det gått ungefär 2 veckor sedan ni skickade iväg den, så snart måste den ändå komma! :)



Hehe, juste! det är ju 1 Juli idag :O

Oj vad tiden går, redan en ny månad, hehe.. ;)

Puss puss. Ily <33

Postat av: Anna

Publicerad 2009-07-01 15:08:57

Hej

Fina bilder. =) Min kamra är ochså på lagning. Lämnde in dan i går. Vet inte när den kommer de fick sika den till någon spialst. Vill ha den nu ovh fotoa med den.

Vad har du gjort idag?

Postat av: yeah, it's liiilly

Publicerad 2009-07-01 15:14:19

sv; tack!



puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela