Snart blir det nytt...!

Publicerad 2009-07-29 23:52:07 i Hundarna C

Fotograf: Hannah Larsson

Åh, vad klantig jag är... Jag glömde fråga om mina föräldrar kunde filma, både idag & igår så det blir ingen film idag heller. Men imorgon ska jag komma ihåg det... Jag ska. Jag ska... & så glömmer jag det... Känns som jag bara lovat & lovat, så kommer det aldrig. Haha, men snart så tror jag ett videoklipp på när vi tränar kommer komma ut. :) Om jag kan komma ihåg det. ;) Plus det kom jag på att jag inte var så duktig på att rita kombinationer, i alla fall inte i paint... Så kombinationen på banan vi körde kanske ni aldrig får se. Hehe, beror på om jag mirakulöst kommer på hur jag ska göra... ;)

Tidigare idag fotograferade jag hundarna till infosidorna, även bilden ovan fotades då. Jag vet inte alls vad Cinnamon tittar på, men denna bild är "typiskt Cinnamon", han ska alltid titta på allt annat medans jag ska fota honom. ;P Det är ganska svårt att få honom att titta in i kameran utan att behöva prata med honom hela tiden. Haha.
Nu ska jag sätta mig & ändra lite på infosidorna sen i natt kanske det kommer upp en ny layout. Eller imorgon, beror på hur långt jag hinner nu. :) Hoppas ni haft en riktigt bra dag idag. Det har vi, med väldigt mycket agilityträning & bus. Hundarna är riktigt trötta, dom orkar inte röra sig en fena. <3



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-07-30 11:19:22

Syd att du inte komihåg att filma. Jag har ochså provat att rita i pant. Inte så lyckat för mig häller. Vad ska du göra mer idag? Så att du inte har min banna blnad länkarna kan du lägga till den? =)

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-30 12:01:36

Hoppas det kommer ut ett klipp när ni tränar idag :D skulle vara jätteskoj <3

Vilken söt bild på Cayenne och Cinnamon, dom är så söta tillsammans :) helt underbar bild alltså.

Hihi så är det typ om jag ska ta kort på Millie också, hon vill liksom inte titta in i kameran, ibland hjälper det inte ens om jag pratar med henne utan jag måste ha frolic och Då kollar hon, haha ;D

Ska bli spännande att se den nya layouten :)



Sv: Hoppas du kan se videoklippet :) ifall du inte kan göra det nu så kan du kanske göra det då ni kommer hem :) Puss. ily!

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-07-30 12:20:20

Kanonfin bild på dina söta <3 hundar. du det spelar ingen roll, hur dom tittar. Du får med det som skall ändå/ kramisar

Postat av: sawir

Publicerad 2009-07-30 12:38:27

sv: tack :)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-07-30 14:55:31

sv: aww, taack du. :)



haha, vilken söt bild. förstår att det är svårt att få båda att titta in i kameran samtidigt xD

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-30 17:02:42

Så söt lilla cinnamon är!



Sv. Självklart ska lilla Meyisen få tävla också. :)

Postat av: julia

Publicerad 2009-07-30 20:50:50

fin bild på dina hundar ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela