Små ändringar i bloggen

Publicerad 2009-07-20 02:43:56 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson

Som ni kanske ser om ni klickar in er & ska kommentera så ser ni att det är lite ändringar där. Har ändrar själva kommentarsfältet sen har jag även ändrat vid själva kommentarerna. :D Och till sist har jag även ändrat teckensnittet till texten här & copyrightskyddet som ni kan se på bilden ovan… Själv är jag nöjd med ändringarna & tycker det blev bättre, tycker att bloggen blev lite mera personlig av någon anledning. Men jag skulle gärna vilja veta vad du tycker om ändringarna, både kommentars & text-ändringarna & copyrightskydds-ändringarna.

Bättre eller sämre än innan?

02:43 är klockan, & det spöregnar ute. Ska nog sätta på en riktigt bra film & lägga mig i sängen. Tycker det är mysigt att krypa ner under ett täcke i mörkret när regnet smattrar mot rutan, speciellt om man tittar på en bra film. :) Jag hoppas att det är finare väder imorgon, helst solsken & helt blå himmel. Värme skulle heller inte skada. :P Men jag tror tyvärr att det skulle regna, typiskt. Men får väl hitta på någonting ute även om det skulle regna. ;) Nu ska jag se den där filmen som jag inte bestämt ännu & krypa till kojs.

p u n k t s l u t



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-20 09:16:57

Förändingen blev jättebra Hannah! :)

Haha, att du orkar vara uppe så länge. Nattmänniska ler ;) Själv håller jag på för fullt att komma in i rätt tider. Ställer klockan på 08.30 varje dag. SUCK

Idag blir det nog inte så mycket hundrelaterade saker gjorda. Jag ska handla lite inför Hässleholmsresan och tävlingen, hundmat o sånt.. Därefter måste jag packa eftersom jag åker imorgon.

Vad ska ni göra idag?

Kram

Postat av: sawir

Publicerad 2009-07-20 11:40:18

sv: åh, tack :) det är bara bra ;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-20 11:53:25

Måste börja med o säga att bilden du tagit är jättefin, som vanligt super härliga färger i bilen. :)

Jag tycker att ändringarna du gjort här på bloggen blev jättebra, verkligen (Y)! :) gillar verkligen det nya teckensnittet som du har på copyrightskyddet. :)



Åh, jag håller med dig, tycker också det är mysigt att krypa ner under ett täcke i mörktet när regnet smattrar mot rutan, speciellt om man tittat på en bra film, ja ;)



Sv: Roligt att du tyckte Teddy och Freddy blev så fina. Ny friserade ja, haha ;D

Hihi ja, hon har väl en liten talang för det där ;O fniss :D



Ha det bäst! Puss. ily <3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-20 15:07:57

Det blev snyggt! :D

Sv: Haha... idag har jag städat ännu mer på mitt rum. :o Har möblerat om och rensat ur garderoben... med lite hjälp från mamma. :P hehe. Nu har jag nästan inga kläder kvar, så det blir till att shoppa järnet! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela