Skojsig dag.

Publicerad 2009-07-23 17:59:52 i Foto - insekter

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Idag har jag som sagt varit med en kompis. :) Vi gick på en långpromenad med hundarna, Cinnamon badade även lite idag. ;) Min älskade kamera fick också följa med, & så såg jag en fjäril som satt på en liten tistel som jag såklart var tvungen att fota. Haha, har letat efter en fjäril att fota ganska länge nu men alla har bara flygit iväg så fort jag närmat mig. x) Men denna satt kvar, ganska söt va? :)

Det var även massor med larver som satt på massa brännässlor, det var verkligen hur många som helst! :O Tack för den roliga dagen idag Cornelia. <3 :) Väldigt mycket skratt blev det, haha & man säger ju att ett gott skratt förlänger livet, vi kommer nog leva länge...


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-23 21:42:18

Sv: Haha... vilken tur. <3 :) Jadå, min dag har vart ganska bra. Fast det har spöregnat hela dagen. -.-

Postat av: Emma

Publicerad 2009-07-23 22:12:26

sv: taack så mycket. :D och tack igen. :) haha.



jättefina bilder. helt underbara. =)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-23 22:54:57

Sv: Va skönt. När vi hade vart ute med Sally såg det ut som att vi hade badat med kläderna på. :P Såg asroligt ut, men det var kallt och äckligt! :/

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-07-23 22:59:55

Åh vilken tur att fjärillen satt kvar, så vi fick se så underbara bilder. Du är så duktig åter igen/ Kramisar

Postat av: Moa

Publicerad 2009-07-23 23:22:46

Grymt snygga bilder! På tal om det du skrev i förra inlägget, så vill jag också ha en till stor hund. Vi har ju redan ilo som en belgisk vallhund och är i princip som en BC. arbetsvillig, snabblärd och familjekär. fast belgarna är lite galnare då! Jag vill också så gärna ha en till hund, speciellt till agilityn. En BC skulle ju inte sitta helt fel! :D<3

Postat av: Cornelia ( nela )

Publicerad 2009-07-24 11:48:31

Tack själv :)<3 hade jättekul (: haha vi kommer leva ett bra tag x)

Kraam

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-27 12:43:29

Wow vilka fräcka bilder, jag gillar speciellt den första :)



hehe, jag har också letat efter en fjäril att fota, men det inte så lätt :P jag ser oftast, eller oftast ser inte dom ofta men när jag har sett någon så ser jag den flyga, så den sitter liksom inte stilla :P

Postat av: julia

Publicerad 2009-08-03 23:44:10

oj, väldigt bra bilder, jätte fina !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela