Finbesök av en padda

Publicerad 2009-07-31 01:41:10 i Foto - djur

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Nyss var mamma & hundarna ute på kvällsrundan & då hittade Cayenne en padda (han har hittat 3 paddor innan också, han verkar vara ganska duktig på det, eller vad säger ni?). Och har man då inte en underbar & snäll mamma som då tar in paddan då hon trodde att jag ville fota den (tack mamma! ♥).

-SÅKLART ville jag det. Har letat efter en padda eller groda att fota sen jag fick systemkameran, men har inte hittat någon, så gissa om jag vart glad nu. :)

Gillar bilderna ovan, speciellt den 1a! :D Lite av en favorit har den blivit nu. :) Älskar paddor faktiskt, har även haft en padda som husdjur. x) Min bror hittade den när han gick i mellanstadiet & tog hem den, paddan jätteliten då. Så fixade vi ett akvarium till den & den paddan levde i ungefär 3-4 år, som tyvärr dog för ungefär ett år sedan. :/ Rest In Peace Sigge... Ni kanske tycker det låter skumt, men jag hade även grodor då så jag visste hur jag skulle ta hand om den osv haha.

Vad tycker ni om bilderna? <3


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-07-31 09:49:06

Coola bilder på padan. Ser ut som att du har fotoat dom i en fotostydio. Vad kul att ni hadde en pada hema. =)

kram

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-31 11:11:30

Jag älskar den nya layouten! Superfin!



Paddbilderna är jättefina. :) När jag var mindre så hade jag grodor. Flera stycken i en kaninbur. (utomhus) :P De rymde när de blev äldre. Haha

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-31 12:35:37

Håller med Anna, jätte coola bilder på paddan, urläckra alltså! :D och det ser verkligen ut som att du har fotat dom i en fotostudio :) (Y)

Vad snällt av din mamma som tog in paddan så du kunde fota den. :)



Va roligt att ni har haft en padda som husdjur, Sigge va gulligt namn på en padda! :) <3

Rest In Peace säger vi till Sigge också.. <3 men han måste haft det väldigt bra hos er, så man får ju tänka att han har haft ett bra liv :)



Sv: Så lite så bästa bästis :) [H] du är bäst! o jag blir så glad över dina kommentarer ska du veta. :) <3 Puss. Ha det fint. ily! <33

Postat av: Josefine, Fajjo o Malte

Publicerad 2009-07-31 14:40:41

Vad sött, en söt liten paddjägare ;) Bilderna var riktigt fina :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela