Oaktiv idag.

Publicerad 2009-07-30 19:17:32 i Foto - insekter

Fotograf: Hannah Larsson

Uppdateringarna i bloggen har inte varit många idag, eller snarare detta är den första. Men det beror på att jag har ganska fullt upp just nu. Jag restar & städar mitt rum, något som behövs & sedan fixar jag även med layouten jag planerat att komma ut idag. Denna gång skriver jag om allt, alla text på infosidorna så det tar lite tid. :)

Senare ska jag rensa massor med bilder & även fixa lite annat.

Planerar också inför nästa vecka..... :D :D :D :D :D



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-30 21:10:47

Sv: Ja. Eller jag säger bara att jag springer. :P hehe.

Postat av: Anna

Publicerad 2009-07-30 21:28:52

Åh, vilcken fin och somrig layuot. Gillar den skapt. Har du gjort något med hundarna idag?

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-30 22:57:38

Vilken fin och underbart somrig bild! :) <33

Puss. ily! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela