Nya layouten - grönt är skönt

Publicerad 2009-07-30 21:27:33 i Designer

Ny layout


Nu är den nya layouten uppe! :D

Det blev vitt, igen. Men jag måste säga att jag gillar den, väldigt mycket. Älskar i headern hur bilden på hundarna 'skärs av' till själva menyn, att dom står sådär snett också. :) Och färgerna älskar jag - ljust & grönt. Grönt är ju min favoritfärg. :) Det var ett tag sedan jag hade grönt här inne, jag vet inte riktigt varför utan det bara blev så. Och jag måste säga att jag trivs mera inne på min sida nu också. Haha, det låter konstigt, I know. ;D

Tycker det blev väldigt stilrent här inne också, vilket jag gillar. :P Allt i princip allt är omgjort, infosidorna har nya bilder, nytt utseénde & ny text. :) Så kika gärna in där & kolla. Även den nya bannern jag gjort till denna layout gillas. :)

Ja, som sagt... Denna layout gillar jag, men gör du det? Får jag ett godkänt...? :)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-30 22:15:34

KANON layout Hannah! :D Verkligen sommrig o fin <3



Sv: Jodå, här är allt bra. Är urtrött på regnet nu bara, men det verkar som det är på gång att vända nu! :)

Har ni gjort något skoj idag?

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-30 22:28:26

Jag säger som jag brukar: åh vilken underbart fin layout! så himla fina färger i denna layouten, fast du har alltid det med det var så himla fint med vitt och grönt liksom :) och alltid när du gör dina layouter så har du alltid några speciella och egna idéer i dina layouter och det är nog också det som gör så att alla dina layouter är så himla fina :) med hjälp av alla dina Braiga idéer :D (Y)



Vad roligt att du ändrat om på infosidorna också, ska in och kika där och jag kan redan nu säga att det är superfint där också! :) <3 Ha det bäst. puss! ily <3

Postat av: Ninni. XeNo o Pax

Publicerad 2009-07-30 22:29:47

Jaa Hannah så fint och snyggt, nu har du grönt igen som du gillar och jag oxså. Du är bra på layouter det syns. Ha en bra kväll kramisar

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-30 22:54:35

Klart att du får godkänt (Minst!) för denna layout! :D <3 Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela