NY LAYOUT | blueblueblue

Publicerad 2009-07-16 20:32:51 i Designer

Ny layout

Ser ni någonting nytt här inne? Såklart ni gör! ;) I natt fick jag bara en idé från ingenstans så jag satte mig vid datan & började trixa & fixa, & nu idag är det en helt ny layout här inne. :D Tyckte det blev fint med molnet sådär i hörnet & att den sedan "flyter in" med färgen sen eller vad man nu ska säga. Detta är även första gången jag gör om helt så att säga. För på mina tidigare layouter har jag alltid haft menyn här ovan, men nu har jag den på sidan som ni kan se. :)

Jag är riktigt nöjd med denna layout, har heller aldrig sett någon som haft en liknande utan den är helt från mina egna idéer vilket det alltid måste vara enligt mig. Man vinner alltid på att vara unik, man ska inte härma andra. Jag visste inte om denna layout skulle bli bra, utan jag chansade helt enkelt [om jag inte skulle lyckas skulle jag förstört hela hemsidan, för jag raderade allt. Haha], men jag tycker faktiskt jag lyckades väldigt bra. Tycker den blev riktigt somrig, personlig & unik vilket var mitt mål. Tröttnade rätt fort på den gamla layouten, hade den ungefär en månad men nu är det som sagt en ny!

Jag älskar även att hundarna springer här till vänster, för jag tycker det ser ut som att dom jagar varandra. Haha, jag får ganska konstiga idéer till hemsidan, fast ändå väldigt bra då de är mina egna & att de inte är som alla andras, vill inte ha en hemsida som liknar varenda människas. ;P Förra gången blev det ganska mycket färger, humlor & lite nalle phu inspererat, vet inte vad jag fick det ifrån. Denna gången blev det en blå layout med ett moln i hörnet, meny på sidan & hundarna som busar med/jagar varandra. Haha... :) Nu hade jag tänkt fixa lite mera med info-sidorna om oss, hade tänkt ändra lite mera med dom. Har även ändrat lite i bloggen som ni kan se & lagt till flera nya kategorier.

Förra pausen kom jag tillbaka med en ny layout, nu kommer jag också tillbaka med en ny layout för nu har jag bestämt att pausen är över! :D Hoppas kameran kommer imorgon också, efter hela 4 veckor. Nu ska jag sluta babbla men innan jag går måste jag fråga;

Vad tycker ni om min nya layout? Får jag godkänt?


Ps. Säg gärna till om den ser konstig ut i eran upplösning/webbläsare. Jag vet att menyn är lite ljusare i Mozilla Firefox... Men jag vet inte hur jag ska lösa det för om jag tar den färgen som blir i FF blir det fel i IE nämligen. :S Men men, inte så jättestor skillnad va? Ds.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-07-16 21:08:57

Oj vad fin sidan är nu. Jag älsarden. Somrigt och fin. Jätte snygg. Ska nog göta en ny skälv snart.

Vad har du gjort idag?

Kram på er

Postat av: anonym

Publicerad 2009-07-16 21:15:55

Fin

men i firefox ser det lite konstigt ut

menyn är tex i en ljusare färg än

bakrunden.

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-16 22:55:45

Ååååh vilken underbar layout! jag verkligen älskar färgerna som är här inne och det är så fint med molnet som är längst upp till vänster och hundarna som springer och det ser ut som dom jagar varandra. Ja vad ska man säga? helt klockrent asså! :D (Y) <3

Som vanligt får du MVG för din layout! ;)



Roligt att du ska ändra lite på info-sidorna, då får vi kika på det när det är klart :)



Ser även nu att du gjort en ny banner. Kanon fin den också! Urläcker till denna desigen (Y) :)

Ha det bäst. Saknar dig bästa bästis. Puss love you! <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-16 23:03:15

Ohhhh... ÄLSKAR din nya layout!! Tummen upp för den! :D

Kram

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-17 09:10:18

Åh, vad fint! :D

Sv: Det är sådär. :/ Vill springa.... men som tränaren sa: "Det kommer en ny säsong nästa år." Ja, visst gör det, men jag vill inte vänta. Känns ännu tråkigare med tanke på att jag var i jättebra form innan jag fick ont. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela