my camera is back!

Publicerad 2009-07-17 15:31:06 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson

Yes! :) Nyss fick jag tillbaka min kamera efter hela fyra veckors reparation! Dom bytte även ut slutaren i kameran, vilket jag är glad över att dom gjorde för då kan jag ta mera bilder innan kameran går sönder, för man kan ju bara ta ett viss antal bilder innan slutaren pajar [ca 100 000 bilder eller någonting sånt], så det är ju bra att dom bytte den. <3 ;)

Denna bild ovan är den första bilden jag tagit med min kamera sen den kom tillbaka, hehe. Eller ja, Cinnamon var ju inte direkt svartvit & bara tungan hade färg när jag tog den, vilket ni säkert förstår. ;)

Har ni även sätt att jag får in större bilder i bloggen nu? Jag har velat ha det en längre tid men det har inte gått på mina tidigare layouter då headern på sidan varit för stor, så denna gång gjorde jag den lite mindre. Jag tycker det är bättre med större bilder, hoppas ni också tycker det.

Måste tacka för alla fina ord om den nya layouten ni skriver, kul att ni gillar den! :) Tack! <3

Hoppas ni får en fin dag idag! <3



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-17 15:37:55

Så bra att du fått tillbaka din kamera nu!! :D

Kram

Postat av: Matilda

Publicerad 2009-07-17 16:33:31

ja här är allt bra! det fina vädret har kommit tillbax & idag har jag legat i solen & läst sista twilight boken! Shit vad bra den är! :)



Kul att din kamera är tillbax igen!



kram kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-17 19:04:41

Wiiie äntligen!! :D va bra att kameran kom idag och inte ännu lite senare :) och va bra att dom bytte ut slutaren på kameran. (Y)



Jätte söt bild på Cinnamon <3 :) va fräckt det var när du gjorde allt svartvitt förutom tungan :) gulligt tycker jag :D



Jajamen, nu kan du har större bilder i bloggen, vilket är superbra! :D (Y)

Pussss <33



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela