Hundkex

Publicerad 2009-07-28 14:03:41 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson

Åh, det är jättetråkigt väder. :( Regn & regn... Vart är sommarvädret någonstans?! Har ni också sånt här tråkigt väder med mulet & regn?

Nu ska jag leta upp någon rolig agilitykombination & ställa upp & sedan köra med Cayenne. :D Fast nu började det riktigt spöregna, så nu kan jag inte köra. För tror inte Cayenne vill köra agility i spöregnet, & det vill inte jag heller. Ursh, regnet bara förstör... :/


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-07-28 15:55:59

Tråkigt. Håller med dig var tog sommaren vägen? Vi har uppehåll och lite sol iaf. Kram på er!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-28 17:15:17

Åh.. jag håller med dig, det är så tråkigt med regn. Man undrar ju vart sommarn tagit vägen egentligen :p fast det har inte regnat här idag faktiskt, utan nu är det faktiskt väldigt fint. Sol och blå himmel något moln på himlen kanske, men inte mycket tror jag inte :) hoppas erat vädret blir bättre, så ni kan ut och träna agility :) hade du tänkt att filma ifall ni tränar? :D <3



Sv: Hehe jaha :P jag trodde verkligen att det var Cinnamon på bilden ;D dom är verkligen lika Cinnamon och Ia! ;)



Va kul att du hade tänkt att köpa en längre tunnel också :) den som jag har hemma köpte vi på Rusta, så där kan ni kika ifall ni ska ha en. :)

Puss. Älskar dig också <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-28 17:15:34

Jättehärlig bild! <3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela