Hämnden är ljuv

Publicerad 2009-07-19 22:16:32 i Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Två bilder hann jag ta innan jag blev invaderad av pissmyror som omringade mig. Troligen stod jag på deras bo eller någonting, för dom verkade bli riktigt sura på mig & verkade vilja få bort mig där ifrån kvickast möjligt (eller döda mig, vem vet?). Jag som bara skulle fota ett par blommor, vilka dumma myror. xO Det kom massor med myror... Och dom bet mig, på fötterna! Fast hann springa iväg med fötterna på ryggen, eller snarare hoppa, för jag hoppade nämligen upp så fort jag kunde på altanen som var bredvid mig. ;) Nu ska jag hämnas, ska döda allihopa. Jag är hemsk, jag vet, men det är dom också, & pissmyror är inte roliga [speciellt inte att ha på ens tomt]. Ska förgifta dom med myrgift. Mohahaha, så gör jag om någon biter mig... Eller stör mig när jag fotograferar. Så akta er!




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-19 22:53:05

Tycker att blomm bilderna är jätte fräka. Alla din bilder är fina. =)

När vi tävled freestyle fösta gånnen kom vi näst sisst. Tor att de var 7 st tvälder de var ett ACf kval. Abdera gånnen var på My dog. Då hadde Vicky fullt upp att titta på allt annat. Sisst fick vi 71 p om jag misst rätt. Tyver fick vi inte tillräkligt mycket på den täknika delen för att klassa upp.

KUl att du ska tväla. Jag vet inte hur många gånner på tävligt/träning alla bara går fel för att jag gör de. De kommer särket att gå bra för er. Skule var kul att se en film på när ni tränar. =)

Ha de bra KRAM

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-19 23:13:30

Åååh neeej vilken otur säger jag bara! :P det gör så ont när myror biter en, stackare som fick så många myror på dig <3 ;P

Haha, du är för rolig du ;) att du ska hämnas mot myrorna ;D fast det är klart, det måste man ju göra. Myrgift är alltid bra ;O



Ja, då hör vi det, ingen biter eller stör Hannah när hon fotograferar! Annars!

Haha :D



Puss & godnatt & sov gott ;) ily <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela