Favoritblommor

Publicerad 2009-07-18 00:41:34 i Fotografier

Tiden gick så fort, skulle egentligen inte lägga ut bilderbloggen såhär sent men nu blev det så. ;) Det blir bara 5st bilder nu på prästkragar som även är en av mina favoritblommor, som faktiskt egentligen är ogräs, haha. Då det bara är 5 bilder kanske det inte direkt är en 'bilderblogg' men då klockan är så mycket & jag planerat att gå upp tidigt får ni bara dessa nu. :) Men mera bilder kommer upp idag [klockan är ju efter midnatt så det är ny dag], hoppas ni gillar dessa bilder i alla fall. :) Det gör jag. <3

E n j o y :

Fotograf: Hannah Larsson
Största bilden jag någonsin visat er. Haha! :) Gillar denna väldigt mycket.

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

V i l k a   ä r   d i n a   f a v o r i t b l o m m o r ?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-18 08:51:30

Fina bilder! :D

Sv: Om läkaren har rätt är det en fraktur i benet så då är det ju ganska naturligt att det gör ont att springa. :( Men det är bättre! Förut kunde jag inte ens stödja på foten utan att det högg till och gjorde sjukt ont. :( Det var lite bättre innan vi åkte till läkaren oxå, men så tryckte han jättehårt på benet så jag fick ont igen. -.- Menmen... nu är det som sagt bättre! :D

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-18 10:22:05

Min favoritbild av dessa är nog den näst sista. :)

Annars är den första väldigt intressant också. :)



Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-18 10:45:04

Härliga bilder Hannah! Gillar speciellt den blå bakgrunden som är på första bilden.

Idag ska vi i första hand städa och packa eftersom vi ska hem till västkusten igen. Så jag kommer hem ikväll. :)

Vad har du tänkt göra idag då?

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-18 11:20:12

Åh såå himla fina bilder! min favorit är nog den första bilden, helt underbar, då man ser den fina blåa bakgrunden i bilden o allt :) riktigt fint!



Prästkragar är verkligen fina, en favoritblomma här också faktiskt :) Puss <3

Postat av: Moa

Publicerad 2009-07-18 11:58:57

Den sista är helt klart min favorit! Jätte snygga bilder! :D vad har du använt för inställningar? :o<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela