A long walk in the sun

Publicerad 2009-07-02 14:32:20 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Jag -oredigerade
Hope u like this pictures. I do. :)

Kom nyss hem från en långpromenad med hundarna som jag skrev att jag skulle ta bloggen jag skrev i natt. Herregud var varmt det var säger jag bara, trodde inte det skulle vara så varmt som det var innan jag gick ut, för om jag visste det skulle jag absolut inte gå ut.. Höll på att dö när jag äntligen var hemma... Nästan i alla fall. ;) Hundarna också tror jag. Vi gick ca 6 kilometer & det var 30 grader i skuggan.... & vi gick i solen hela tiden då det inte fanns någon skugga. xp Varmt kan man säga... ;) Nu hade jag tänkt gå ut & hitta på någonting... ;P

Vad hittar ni på en dag som denna?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-02 14:48:18

Underbara bilder!



Härligt att ni var ute på en långpromenad innan :) kan förstå att det var riktigt varmt!

Jag skulle nog inte kunna gå så långt med vovvarna när det är såhär varmt, eller det skulle ju gå men det skulle nog vara för varmt för hundarna.. <3 speciellt för Millie som har så himla mycket päls. Hon trivs bäst i skuggan när det är såhär varmt :)



Ja, vad ska vi hitta på en dag som denna. Bada tror jag väl :D själv? (: Ha det fint, pusshej! <3

Postat av: marika &flickorna

Publicerad 2009-07-02 15:52:31

Tassar in för att se vad ni gör i värmen..

Promenerar ser jag;)

Här ska vi oxå ta och promenera men vi väntar till kvällen då vi alla är lite piggare och värmen har lagt sig lite, Har också 30 grader här..phu..

Blir nog en tur till vattnet så alla får svalka av sig..

våra två flickor har blivit 4 för en vecka..

(bilder på bloggen denna vecka)

ha en bra dag..

kramizar från oss

Postat av: Emma

Publicerad 2009-07-02 17:07:23

sv: idag har jag varit hos min farmor och farfar och fotat massa. ;) själv? =)



dina bilder är helt sjukt fina verkligen. :)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-07-02 17:08:45

Visst är e varmt. Hos oss är de 25 gader i skyggan. Jag går inte med hundarna nu. Tycker inta att dom ska få lida i värmen. Går med dom vid 9 tiden på kvällen då är de lagon svalt. Idag har jag inte gjort så mycket badat hundarna. nu väntasr jag på att mamma ska komma hem med Så länge vi bårda andas. Vet att du gillar dom böckerna de gör jag med.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela