6st bilder på Cayennepeppar <3

Publicerad 2009-07-18 12:32:04 i Cayenne

Jag fotograferade nyss Cayenne. :) Hade tänkt visa er bilderna nu, är riktigt nöjd med resultatet måste jag säga. Hoppas ni också gillar dessa bilder. Älskar den runda oskärpan [bokeh], tycker det är så fint & ser så proffsigt ut. Fotograferade även Cinnamon så det kommer säkert in ett litet blogginlägg med bilder på honom lite senare också. :D Har massor med nya bilder att visa, så kommer komma in mycket nya, stora, sommriga bilder nu. :)

Var & tog ett litet dopp förut på campingen, shit vad kallt det var. :O Haha, måste varit mindre än 15 grader kändes det som. ;) Kallt... Jag som trodde det skulle vara lika varmt som det var förra gången. ;)

Förresten, nu skriver jag inte "Foto: Jag -oredigerade" under bilderna i varje blogg längre, ska nog ta bort det helt. Tycker det har blivit lite uttjatat eftersom det står så under varje bild då alla bilder jag lägger in har jag tagit & alla är även oredigerade om inget annat nämns. ;) Så ni vet, även fast det inte står så är det jag som tagit bilderna.

Här kommer bilderna på min älskade vovve:

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Min favorit är den första eller sista bilden, har du någon? :) Hoppas ni får en riktigt fin lördag. Nu ska jag träna lite agility med Cayenne, blev riktigt sugen på det nu. :)   



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-18 13:09:58

Jag tycker att den sista bilden är jättesöt!



Sv. Vi ska till skogen snart och plocka blåbär. -igen-

Sedan sticker vi till Karlstad. :)

Vad ska du göra idag? Njuta av kameratiden? ;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-18 15:11:36

Helt underbara bilder på Cayenne! förstår att du är riktigt nöjd med resulatet :) Så himla söt är han Cayenne <3 :)

Wiiie, va roligt att du har massor med nya bilder att lägga in, det ser vi fram emot!! :D <3



Härligt att ni tog er ett dopp innan, fast inte lika härligt att det var så kallt kanske. ;O har ni fint väder föresten? :O här har det regnat Jättemycket och det har oskat och mamma såg till och med en blixt innan.. nu regnar det inte i alla fall, men det är väldigt grått och mulet.. :/ saknar solen!! ;)



Min favorit bland dessa bilder på Cayenne är den första och sista :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela