Yes!

Publicerad 2009-12-05 16:08:32 i Fotografier

 
 

Nu är jag glad! :D Mamma kom nämligen in nyss med ett kvitto. Nu undrar ni säkert varför jag blev så glad över ett kvitto. Det var ju så att mitt absoluta favoritobjektiv gick sönder för några månader sedan. Canon EF 50mm /f1.8 II. Kvittot har varit spårlöst försvunnet & nu har jag sparat ihop så jag kan köpa ett nytt likadant för jag gillade verkligen det.

Det behövs inte längre för mamma hittade det kvittot nyss! Så nu kan jag lägga de pengarna på ett annat objektiv jag vill köpa istället, så det är ju jättebra. Fast det kan dock ta ett litet tag att få ihop till de andra. Haha!

 Ha en underbar lördag & tack för de fina orden om layouten! 



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-05 18:09:21

Det objektivet är underbart har det alltid med mig i kameraväskan. Tråkigt att det gick i sönder...

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-05 18:44:42

Ett plugin till WP, finns till din blogg med. Hittade på denna sida http://molkan.se/2008/12/15/fallande-sno-pa-din-blogg-bloggse/



Tack för kommentaren om bilderna!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-05 19:06:02

Riktigt härliga och mysiga bilder, frost är så fint :)



Tjooohoo vilken tur att ni hittade kvittot tillslut! :D superbra ju, så nu kan du köpa ett annat objektiv som du vill ha :) och nu har du ju ändå sparat ihop en del pengar så det tar ju kanske inte lika långt tid att spara de pengarna som behövs för att köpa det andra objektivet du vill ha? :)



Är jätteglad för din skull nu Hannah :) kanon att kvittot kom fram, eller att ni hittade det då ;D <3



Ha en fortsatt fin dag, puss. Ily! :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-05 19:06:27

Ps. Den nya bannern som du har är supersöt också! :) Ds.

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-05 19:53:58

Sv: Tack så jättemycket för alla fina kommentarer bästaste du, roligt att du gillar bilderna jag lagt in de senaste :) så glad jag blir att den där bilden på solnedgången är en favorit :D hihi naaw, du är mästerfotografen [Y] ja, visst är det så fint med solnedgångar! :)



Hihi, så bra att du inte tycker att bilderna på vovvaran faktiskt inte var så brusiga :) Ja, det är tråkigt när man måste höja iso-talet, håller med, mycket bättre när man kan fota med 100. ;)



Ha en underbar fortsatt helg du också bästaste vän ;) <3 du är för underbar [H] ily! saknar dig också sötis! [R] Puss&Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2009-12-05 20:20:57

Vad kul att du hittade kviott och kan få objetivet laget.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela