Snöpromenad

Publicerad 2009-12-27 15:26:21 i Foto - djur

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

När jag vaknade idag, vid 08.00 efter några timmars sömn på soffan (kunde inte somna så såg på film där nere istället & vaknade av att hundarna hoppade på mig när pappa gick upp för att gå ut med dem, haha) så sken solen & himlen var blå så mamma & jag bestämde oss för att åka iväg till vattnet med hundarna & de kamerorna. Dock hann molnen ta över himlen innan vi var klara med allt & var klara för att åka iväg. Men det var mysigt ändå & fortfarande ljust fast solen inte lös tack vare allt de vita på marken! :)

Det var väldigt många svanar där & jag fotade cirka 340 bilder så några bilder kommer nog ut i bloggen sedan. Nu ska jag se en film, sedan försöka läsa ut min bok som jag har 50 sidor kvar i & kanske plugga lite. Men håll utkik om ni är nyfikna på flera bilder.

Tills vidare bjuder jag på denna! Hoppas att ni tycker om den, skulle vara kul med lite kritik. :)




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-27 15:55:19

Fin!

Postat av: Weila

Publicerad 2009-12-27 16:20:09

Älskar bilden i detta inlägg, tycker att det ser ut som en hjärta lite, haha! :D xD Jag har ingen dålig kritik med mig, bilden är superfin, precis som alla dina bilder! <3



Svar: TACK! :D Javisst, kunde jag sy så skulle jag det. Men min favorit är den andra ;D Helt min stil är den! :) Men jovars, den första är fin också, blev nöjd med båda.



Svar2: Haha, jag säger attans i gatan xD heter det satans i gatan? :P HAHA! xD

Postat av: Weila

Publicerad 2009-12-27 16:21:42

Svar3: Haha vet inte riktigt vad jag tänkte på där faktiskt. kläder tror jag xD Haha. :P

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-27 21:54:59

Som vanligt så älskar jag dina bilder. Denna bilden är ju bara så underbar alltså, tycker den är grymt fin! :)

Så mysigt att ni åkte ner till vattnet med hundarna och kamerorna och roligt att det blev så många bilder tagna :) ser fram emot att se fler bilder av de du tog idag :)



Sv: Tack snälla du för alla fina kommentarer :) roligt att du gillar bilderna, blir så glad ska du veta för alla fina ord :D <3



Va roligt att du blev så glad över det du fick av mig :D ska veta att jag blev superglad över det jag fick av dig också <3 tack ännu en gång! :D :)



Nu är i stort sätt all snö borta här och det är plusgrader just nu :/ men härligt att snön fortfarande är kvar hos er :) (Y) Det kommer ju säket vara super mycket snö i idre och riktigt kallt, så jag behöver ju inte vara här hemma i all slask ;)



Ja, filmen var verkligen bra :) så synd att du inte kan se filmen på bio.. :/ så du får inte det även fast dina föräldrar är med?



Kommer sakna dig också bästaste du! vi ska vara där ungefär en vecka tror jag, kommer hem till helgen någon gång tror jag, kanske söndag nästa vecka, så det blir ju ungefär en vecka då. Förstår att du också vill till Idre/fjällen någonstans, det är verkligen jättemysigt :) ni får ta o åka dit någon gång ;D Hihi nej då, eller asså i början när man åkte skidor var det ju lite läskigt men sen när man lär sig är det bara kul! du skulle klara det galant ju! :) ;)



Ha det bäst. Kommer saknar dig så! <3 Puss. ily!

Postat av: Maja

Publicerad 2009-12-28 12:14:48

älskar båda bilderna på svanarna.

kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela