Snön vräker ner i det avlånga landet

Publicerad 2009-12-15 19:36:39 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Snön har vräkt ner hela dagen, konstant! Och det gör den fortfarande, till min & hundarnas lycka! :) ÄNTLIGEN! Det har kommit massvis med snö, för att vara Södertälje då - över en decimeter snö har det kommit nu under dagen, wiiie! Jag har även varit ute & fotograferat rätt så mycket, fast vågade inte ha kameran ute så länge då den blev dyngsur.

Det var ett tag sedan man fotade känns det som. Grått, trist & geggigt ger ju inte direkt så mycket insperation eller fina bilder precis. Men håll utkik, det kan komma en bildbomb senare, kanske. :) Datorn går så otroligt segt & låser sig just nu, så gör det senare då den förhoppningsvis går lite bättre.

Jag har även bakat idag, hallongrotter och kolakakor fick det bli denna gång. Riktigt mumsigt om du frågar mig (& Cinnamon). Snart blir det massvis av julbak också, ingredienserna ska bara inhandlas först, sen så!

Hoppas ni också fått njuta av det fina vita & att den stannar till JULAFTON som för övrigt är bara om 9 dagar! :O Shit, jag måste köpa julklappar! Har ni hittat några julklappar ännu? Och har ni något julklappstips till lilla mig kanske? Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till allihop så det skulle vara uppskattat!

Nu väntar läxorna! Ha de bra & tack för alla kommentarer de senaste, de gör mina dagar ska ni veta & värmer massor! Ska försöka svara så fort som möjligt.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-12-15 20:45:44

Eller hur är det toppen! Massa MASSA snö!!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-15 20:53:51

Nej så fuskigt att ni fått så mycket snö! här har det bara regnat o regnat.. :/ vill ha snöööö! ;) hoppas att snön håller sig till jul hos er och hoppas att det kommer någon snö till oss också. :)



Ser fram emot en bildbomd, håller utkik ifall du lägger ut någon :D <3

Så roligt och Gott att du har bakat idag :D hallongrottor och kolakakor är ju för gott alltså!

Här ska det snart också bli julbak, visst är det mysigt? känns verkligen som jul då :)



Visst går tiden fort, 9 dagar kvar till Julafton, det kan inte vara sant alltså ;) måste också handla julklappar, har handlat några men måste bli klar så fort som möjligt nu! Jadu, några julklappstips, det är alltid svårt tycker jag :P men har du frågat vad de önskar sig dom du ska köpa till? :)



Lycka till med läxan bästaste du <3

Ha det bäst. Puss! (L)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-15 20:57:20

Du föresten, jättehärlig bild på fjärilarna! :) <3

Postat av: Anna

Publicerad 2009-12-15 21:48:32

Åh jaf vill ochså ha snö :D De är så himmla myssigt. Grattis på fördelsdagen i efterskott, glömde de förut. :D

Kram

Postat av: Lea

Publicerad 2009-12-15 21:54:27

Så härligt med snö! Snöat hela eftermiddagen här, Leos första snö och han kutade runt som en galning med raket i rumpan :o)



Har själv inte vågat mig ut med kameran, men nu när jag ser din bild på vovvsingarna så ångrar jag mig ;o)



Hallongrotta, tyst med dig! :o)



SV: Har också fått för mig att Crimson är bäst, och priserna är ju helt ok. Billigast när det gäller extra large förstoring i alla fall (var noga med att jämföra, hehe!) :o)



Lovar att lägga ett gott ord om dig till tomten! :o)



Kram från Leo och Lea

Postat av: emmaidjut

Publicerad 2009-12-15 23:16:09

sv: Hihi, aaaw, tack! =D <3



Åhå, snö. :> Fast vi fick ju våran första snö i september. Den stannade ju förstås inte, men jag kan ju inte påstå att vi brukar ha brist på snö här uppe. xD



Skulle också behöva julklappstips alltså, haha. xd

Postat av: Maja o Djuren <3

Publicerad 2009-12-16 13:56:26

sööt bild

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela