Happy birthday to mee!

Publicerad 2009-12-13 13:11:14 i Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Wiiiehoo! Nu är man fjortis då! :)

Visste ni förresten att jag egentligen inte skulle fyllt år idag? Jag ska egentligen fylla år den 12e februari 1996, så jag är född 9 veckor för tidigt. Men jag fick bli en liten lucia istället.

Tack för alla gratulationer jag fått hittills & för de fina orden om bilden jag la ut på mig själv igår. Glad jag blir! Hann bara fixa ihop en liten bild snabbt för nu kommer det besök så jag måste kila alldeles strax så fick bli samma bild som igår men annorlunda redigerad som ni ser.


Grattis till mig själv!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: W (mrlotus.webb.se)

Publicerad 2009-12-13 13:21:16

Naw, söt fjorts då :) <3

SVAR: TACK! :D <3 Ha en trevlig f-dag! ;)

Postat av: Ehlin

Publicerad 2009-12-13 15:53:06

1000 år sedan jag var här inne, och nu var det en jädra tur att jag kikade in just IDAG! :)



Stort Stort Grattis på födelsedagen Hannah :) :)



KRAM från Ehlin och alla hundar

Postat av: Tindyy*

Publicerad 2009-12-13 18:12:49

Hääi Hannah!

Det var länge sen :(

Men ett stor Grattis till fjortisen dåå ;) haha ^^

Hoppas du får en underbar födelsedag iaf och många presenter. Som sagt, jag skickar din present i efterskott. Miss u alot ♥

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-13 18:55:01

Stort grattis ännu en gång Hannah och som jag sa innan: bilden är så himla fin alltså, underbar! :) (Y) Va roligt med gäster, kan gissa på att du fått många fina presenter? :)



Ha en fortsatt underbar födelsedag :D <3 ily!

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-12-13 19:23:55

Grattis på dej :D förresten jätte cool bild du fixat (: KramKram<3

Postat av: emmaaa

Publicerad 2009-12-13 19:34:19

sv: Hihi :)



Åååh, GRATTIS :D:D

Skitsnygg bild, kollade på hela i inlägget under. :) Va fin du är! :D

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-13 19:41:18

Sv: Tack så jättemycket för den fina och lååånga kommentaren :) [H] ja, visst var det så roligt den veckan, glömmer aldrig.. <3 (:



Japp, var med i det luciatåget igår ja, vet faktiskt inte riktigt varför det inte var på den riktiga luciadagen, men tydligen har dom bestämt att den ska vara den 12:e och inte den 13:onde då lucia är.



Jaha, så erat jullov börjar lite senare då, men då kanske vi börjar tidigare än er? vem vet, det borde ju i alla fall vara så. (;

Asså vi är inte helt helt säkra på om vi ska ta valpar av Spicy, men vi är ju sugna, vi får se när hon löper o så så :) isåfall behåller vi en valp, eller det vill vi i alla fall och det är väl ändå nästan därför vi tar valpar av Spicy eftersom vi vill ha en av henne :) ja, skulle vara jätteskoj om du kunde komma o hälsa på så du skulle kunna se valparna (;



Tack snälla du Hannah :D roligt att du gillr den nya designen, ja visst blev headern julig och fin!

Tack, hoppas ni får en forsatt din 3e advent och lucia! :)



Puss & Kram [H]

Postat av: Eva Blixman | Fotograf

Publicerad 2009-12-13 20:22:52

Stort Grattis på din födelsedag! :o)

Hoppas du haft en fin dag.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-13 20:30:25

GRATTIS!!! :D

Så nu har du alltså fyllt fjortis ;)

Hoppas du får en fortsatt trevlig lucia!

Kram

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-12-13 20:41:27

Grattis! ;D Hoppas att du haft en jättebra födelsedag, najs att fylla år på luciadagen : )

Oj, vad länge sedan jag var inne här, du har gjort det jättefint och juligt :)

Förresten, vilken jättefin bild på dig. Du är VACKER ;o ;D

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-14 19:19:05

Grattis i efterskott!

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-12-15 10:45:26

Grattis i efterskott!! :D Hoppas dagen blev super bra(:



Svar: Med mig är det bara fint! Jag borde bli bättre själv på att slänga iväg några ord till dig när jag är här inne också ;) Kram!

Postat av: Lea

Publicerad 2009-12-15 21:45:27

Vad söt du är! :o)

Kan inte fatta att jag missade din födelsedag, buhu! Får nöja mig med att skicka en grattis-kram i efterskott!



GRATTIS-KRAM!



Sådär :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela