Kurs imorgon!

Publicerad 2009-08-19 14:35:25 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson

Bilden som ska in i ramen jag köpte på IKEA igår är nu bestämt, den 2a bilden i detta inlägg blir det, fast då i en svartvit variant, gillar den väldigt mycket, speciellt den svartvita! ;D Får ta & visa den när jag framkallat den & satt i den i ramen så ni får se. :)

Igår var det ju tänkt att jag & Cinnamon skulle gå en kurs för Annika Aller istället för Cinnamons syster som höglöpte. Men hon slutade nämligen löpa så då blev det som planerat innan. ;D Men på torsdag börjar Cinnamons & min kurs, ska bli väldigt kul. :) Wish us luck! <3

Nu ska jag gå ut i det underbara, blåa, varma vädret! <3 Ciao.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-08-19 15:18:30

Cool bild & lycka till på kursen :D

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-19 15:59:21

Vad roligt att du bestämt vilken bild du ska ha i ramen nu :) det kommer bli kanonfint med den söta bilden på dina fjärilshundar. (Y) <3 älskar den bilden! :)



Va roligt att kursen med Cinnamon börjar på torsdag, imorgon på torsdag menar du va? :) LYCKA TILL! :D kommer gå jättebra (Y) :)



Jättefräck bild också! :)



Puss. ily! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-19 21:44:04

Vad spännande att se när den är insatt i ramen. Kram och ha en bra dag i morgon med och vi önskar er lycka till och ger er en lyckospark Kramisar<3

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-08-20 09:12:44

Roligt med kurs! : ) Är det nybörjarkurs, fortsättningskurs eller vad är det? :)

Väldigt häftig bild måste jag säga.

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-20 14:38:34

Vet inte om min förra kommentar kom med? Men det jag ville säga var iaf att jag tror att det kommer bli grymt snyggt med det kortet i ramen. Så sött! <3

Sv: Det är riktigt roligt i skolan hittills. :P Många roliga människor, men oxå många mysko. xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela